wpisz szukaną frazę
Szukaj

Za czym Polacy tęsknią najbardziej?

#ChallengingTime

Powolne odmrażanie gospodarki, otwarcie galerii handlowych i dziecięcych placówek edukacyjnych sprawiają, że marzenia Polaków o powrocie do normalności się urzeczywistniają. Najbardziej wyczekiwana jest wizyta u fryzjera lub kosmetyczki.

Z opublikowanych ostatnio wyników ankiety internetowej Infuture Institute wynika, że 39% kobiet i 24% mężczyzn marzy o wizycie u fryzjera. Kolejne 24% pragnie spotkać znajomych i rodzinę na zorganizowanym przyjęciu, a 21% Polaków marzy o podróży w obrębie Polski.

Najbardziej wyczekiwane czynności zakazane w czasie pandemii COVID-19

 

Pandemia COVID-19, najprawdopodobniej już na stałe, wprowadzi zmiany w naszym codziennym życiu. Zmiany nawyków konsumentów są wyraźnie widoczne, szczególnie po pustych półkach z artykułami higienicznymi oraz we wzroście cen maseczek i jednorazowych rękawiczek. Baczne obserwacje zmian decyzji zakupowych konsumentów przedstawił Nielsen w publikacji danych z Panelu Handlu Detalicznego. Porównując zakupy Polaków rok do roku, widać ogromny wzrost kategorii środków czystości. Spadek wartości sprzedaży zauważalny jest natomiast w branży kosmetyków, prawdopodobnie związany jest on z ograniczonymi możliwościami przebywania poza domem. Zamknięcie galerii handlowych ma również wpływ na zauważalny wzrost zakupów online.

Zmiana decyzji zakupowych Polaków

 

Źródła:

Infuture Institute, raport „Renewed Reality”, Polska, maj 2020 r.

http://poradnikhandlowca.com.pl/artykuly/nielsen-zakupy-polakow-w-dniach-20-26-04-2020, 16.05.2020 r.

 

Data publikacji: 29.05.2020 r.

Share

Podobne artykuły