wpisz szukaną frazę
Szukaj

#Marka integralną częścią storytellingu

Efektywna komunikacja – wnioski z brytyjskiego badania NeuroInsight: #Marka integralną częścią storytellingu

Reklamy, w których produkt jest pokazany wprost, przechodzą do rzadkości. Eksponowanie brandingu w spocie może oznaczać zbliżenie na produkt, wspomnienie produktu w rozmowie głównych bohaterów, pokazanie logo, lub nawet samą podpowiedź, która w jednoznaczny sposób wzbudza skojarzenia z marką.

 

Ludzki mózg działa na zasadzie korelacji i powiązań. To znaczy, że gdy odczytuje sygnały związane z marką przez całą długość spotu reklamowego (przesadzone eksponowanie marki i produktów nie jest jednak wskazane), to ma tendencję do wykazywania silniejszej reakcji na komunikat w końcowej fazie reklamy, np. w momentach, gdy marka i logo się ujawnia.

www5shutterstock_180046616_kot

Share

Podobne artykuły