wpisz szukaną frazę
Szukaj

Samsung pyta: kiedy dorośniesz?

Rywalizacja między markami Samsung i Apple jest w tym roku jeszcze bardziej zaciekła. Po jednej stronie nowy Galaxy S8 i Note 8, a po drugiej iPhone 8 i iPhone X.

Premierze iPhone’a X towarzyszy sentymentalna reklama Samsunga zatytułowana “Growing Up”, która w ciągu kilku dni stała się hitem internetu. Od premiery reklamy na YouTube nie minęło nawet 2 tygodnie, a filmik ma już ponad 17 mln wyświetleń! Mimo to, że faktycznie firma Apple była pionierem innowacji w czasach, gdy debiutowała na rynku, to Samsung chce podkreślić, że teraz jest liderem nowych technologii. Wyśmiewa wady Apple i zapewnia, że każdy, kto dorośnie, zrezygnuje z “nadgryzionego jabłka”.

 

60-sekundowy spot “Growing Up” przedstawia historię młodego człowieka, który w roku 2007 kupił sobie pierwszego iPhone’a. W międzyczasie poznał swoją dziewczynę, szczęśliwą posiadaczkę Samsunga. Co roku każde z nich wymieniało swój telefon na nowszy model. Co roku okazywało się też, że telefon dziewczyny ma więcej możliwości – np. jest wodoodporny i można go ładować bezprzewodowo.

 

Samsung w nowej reklamie zachęca fanów iPhone’a, by wreszcie dorośli i wymienili swoje modele na Samsunga. W kulminacyjnym momencie bohater reklamy przyznał się do błędu i zamienił swojego iPhone’a na Galaxy Note8.

Data publikacji: 17.11.2017 r.

 

Share

Podobne artykuły