wpisz szukaną frazę
Szukaj

Streaming: zwyczaje oglądania wideo cz. 1 – UK

Konsumenci brytyjscy w coraz większym stopniu oglądają telewizję/wideo za pośrednictwem wielu platform, w szczególności, wykazują silny apetyt na SVOD (subscription video on demand), zgodnie z nowymi danymi Touchpoints IPA.

__1

Młodsze pokolenie ogląda więcej telewizji/wideo za pośrednictwem telefonów komórkowych niż dorośli: 10% czasu spędzanego przez 15-34 latków na oglądaniu telewizji/wideo odbywa się za pośrednictwem telefonów komórkowych w porównaniu do 3% dorosłych. 13% czasu poświęconego na oglądanie treści przez młodzież przeznaczone jest na oglądanie na laptopie, a 5 % na tablecie.

__2_
__3___4_

 

Wzrósł również czas oglądania, do 1 godziny i 4 minut dziennie dla wszystkich dorosłych (dwie minuty więcej niż w 2018 r.). Amazon Prime również rośnie, ale wolniej, od 12% tygodniowego zasięgu dla wszystkich dorosłych w 2018 r. do 14% w 2019 r.


Źródła
: https://www.warc.com/newsandopinion/news/living_the_stream_uk_tv_habits_evolve/42621?utm_source=daily-email-free-link&utm_medium=email&utm_campaign=daily-email-emea-prospects-20190912, 19.10.2019
https://lbbonline.com/news/new-ipa-touchpoints-data-exposes-consumers-evolving-tv-habits/, 19.10.2019

Data publikacji: 09.12.2019

 

Share

Podobne artykuły