wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2018: Budowanie marek w nowej erze komunikacji: inne czy nie?

Zrozumieć konsumenta to odwieczne pragnienie każdego marketera.

Jak patrzeć, by zobaczyć to co dla konsumenta najistotniejsze? Jak słuchać, by umieć odpowiedzieć na jego potrzeby? Jak komunikować markę, by została usłyszana pośród natłoku informacji, które każdego dnia kierowane są do konsumentów?

 

A co najważniejsze, jak poruszyć emocje i zbudować nie tylko świadomość, ale i silną więź konsumenta z marką.

 

Podczas II edycji tv day Małgorzata Rokita – Dyrektor Marketingu, Procter & Gamble w Europie Centralnej, odpowiedzialna za działania marketingowe dla całego portfela marek P&G w regionie Europa Centralna – podzieliła się receptą i wskazówkami w drodze do budowania marek w nowej erze komunikacji.

 

Poruszające insighty konsumenckie w kampaniach marek z portfolio  Procter & Gamble:

 

Kampania Pampers Preemie Protection

 

Kampania Always #likeagirl

 

Kampania P&G #MiloscPonadWszystko

Share

Podobne artykuły