wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2019: From Brand to Bland: what happens when you take away people’s favourite brands?

Zauważalnym zjawiskiem widocznym na wszystkich rynkach, jest spadek efektywności działań marketingowych. Jest to również widoczne na rynku brytyjskim. Okazuje się, że coraz częściej marketerzy zapominają o tym, że efekty działań widoczne są w długim okresie, a jedną z najważniejszych rzeczy jest stałe budowanie siły marki.

Dlaczego marki są tak ważne? Zoe Harkness z Thinkbox zaprezentowała wyniki wyjątkowego badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Behavioural Architects na rynku brytyjskim.

 

Pobierz prezentację  “From Brand to Bland: what happens when you take away people’s favourite brands?” i dowiedz się:

 

– Jaką rolę telewizja odgrywa w tworzeniu siły marek i dlaczego?

– Jaką rolę marki pełnią w życiu szarego człowieka?

– Jaką rolę marki pełnią w życiu szarych ludzi i co się stanie, gdy pozbawimy ich ulubionych marek?

– Czy ten sam produkt z brandingiem lub bez będzie smakował tak samo?

 

Więcej o eksperymencie czytaj również w artykule.

 

Zobacz wystąpienie:

Share

Podobne artykuły