wpisz szukaną frazę
Szukaj

Boomersi – niedoceniony potencjał

Miano „najbardziej wartościowego pokolenia marketingowego” w USA i Kanadzie nie trafia do generacji Millenials, ten zaszczytny tytuł należy się pokoleniu Boomers.

To właśnie pokolenie osób w wieku 50-64 lat posiada najwięcej środków do wydania – dlaczego więc nie przyciągają więcej uwagi reklamodawców? Obalmy najczęściej spotykany mit na temat tego pokolenia.

 

MIT: Boomersi oszczędzają, a nie wydają.

PRAWDA: Boomersi nie tylko zarabiają najwięcej pieniędzy, oni też wydają najwięcej pieniędzy. Boomersi generują blisko 50% wszystkich wydatków na CPG (Consumer Packaged Goods), jak również wydają miliardy dolarów rocznie w innych kategoriach.

 

Zgodnie z raportem Nielsen i BoomAgers „Marketing’s most valuable generation” społeczeństwo się starzeje, wraz z kolejnymi latami będzie przybywać osób z pokolenia 50+. Obecnie w USA target 50+ składa się z blisko 100 milionów konsumentów. Prognozy wskazują, że od teraz do 2030 r. target osób 18-49 ma wzrosnąć o 12%, a 50+ rozszerzy się o 34%. W ciągu najbliższych lat, blisko 50% dorosłej populacji w USA będzie mieć około 50 lat i będzie kontrolować 70% rozporządzalnego dochodu. Większość (63%) pokolenia Boomers nadal ma co najmniej jedną osobę w gospodarstwie domowym pracującą w pełnym wymiarze godzin. Boomersi zarabiają najwięcej oraz wydają to, co zarobią. Podobne wyniki przedstawia raport kanadyjskiej agencji Think TV, który udowadnia, że pokolenie Boomers to druga, co do wielkości, generacja posiadająca ogromny budżet rozporządzalny, wciąż aktywna zawodowo i kupująca znacznie więcej niż młodsi konsumenci.

Boomersi to druga co do wielkości grupa demograficzna w Kanadzie

 

Przeciętny Boomers z Kanady zarabia rocznie 69% więcej niż Millenials

Boomersi wydają znacznie więcej niż Millenialsi w Kanadzie

 

Źródła:

Nielsen i BoomAgers „Marketing’s most valuable generation”, USA, 2012 r.

thinktv.ca „Boomers’ billions – the spending habits of marketing’s most valuable generation”, Kanada, jesień 2018 r.

 

Data publikacji: 31.05.2019 r.

Share

Podobne artykuły