wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study Film Wołyń „Pojednanie” #opiniejuroraeffie

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie siedmiu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2017.

Przedstawiamy case study kampanii promującej film Wołyń – „Pojednanie” – laureata w kategorii Media, kultura i rozrywka.

 

KATEGORIA:

Media, kultura i rozrywka

KLIENT:

Forum Film

ZGŁASZAJĄCY:

Carat Polska, Posterscope Poland, Isobar Poland

WYNIKI KAMPANII:

 

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

komentarz jurora_Andrzej_Matuszynski_Artboard 2popr3 copy 5 (1)

Bardzo trudno dzisiaj przygotować kampanię, która jednocześnie jest spokojna i brutalna, nie stroni od sporu, ale dąży do prawdy. Taka kampania wymaga od jej twórców odwagi nie tylko w myśleniu, ale również w słowie.
A mówiąc, często brakuje nam ich i nie zawsze są w stanie wyczerpać myśl i idee. I wtedy mamy do czynienia z niemożliwym. Jak opowiedzieć o czymś, czego nie da się wyrazić słowem, a jedocześnie rozmawiać o tym, w taki sposób, żeby nie stracić z oczu istoty sprawy.

Nie często zdarza się, żeby w konkursie, który nagradza efektywność kampanii marketingowych, pojawił się kandydat, który wywołuje tak duże emocje, dotyka istoty problemu, jest trudny do przyjęcia, bo brutalny i prawdziwy. Ale to właśnie umiejętność rzeczowej rozmowy o trudnej historii była największym wyzwaniem, któremu twórcy Wołynia podołali.

Share

Podobne artykuły