wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study Grupy MASPEX „DrWitt. Na co dzień na zdrowie” #opiniejuroraeffie 2018

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali,  przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.

 

Jako szóste case study przedstawiamy kampanię Grupy MASPEX „DrWitt. Na co dzień na zdrowie” – laureat w kategorii Napoje bezalkoholowe.

 

KATEGORIA:

Napoje bezalkoholowe

KLIENT:

Grupa Maspex

ZGŁASZAJĄCY:

Heads Advertising, Mindshare

WYNIKI KAMPANII:

 

 

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA  NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

miklaszewski(1)

Po 11 latach ciszy i restarcie – marka powstrzymała spadki sprzedaży i udowodniła, że może mieć swoje miejsce na rynku. Wykorzystała schemat iście z kategorii leków OTC – „Problem – Solution”, który świetnie odnalazł się także w kategorii napojów bezalkoholowych. Odważne i wyraziste spozycjonowanie oraz komunikacja marki wykraczająca poza kategorię Soki, Napoje, Nektary okazały się genialnym posunięciem. Odróżniło to markę zarówno na rynku, jak i w portfolio Grupy Maspex.

 

 

Share

Podobne artykuły