wpisz szukaną frazę
Szukaj

#imaginationday ’17: Równanie na miłość do marki. Claudia Niemeyer, Fjord

Podczas siódmej edycji Imagination Day swoim doświadczeniem podzielili się przedstawiciele branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu z całego świata.

 

Aby podtrzymać inspirującą atmosferę na dłużej, wspierając tworzenie coraz lepszych projektów i kampanii, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media przygotowało cykl #imaginationday.

 

Przedstawiamy dziesiątą, ostatnią już część cyklu: relację z wystąpienia Claudii Niemeyer, dyrektor grupy Fjord w São Paolo.

 

Przed przejściem do Fjordu, Claudia specjalizowała się w zarządzaniu marką i projektowaniu strategii w wiodących brazylijskich agencjach, a także Saatchi & Saatchi X, gdzie pracowała z klientami takimi jak Procter & Gamble, Vale, Coca-Cola i Nokia oraz z różnymi start-upami.

 

Po trzech latach pracy w Berlinie jako konsultant biznesowy, Claudia wróciła do Brazylii, aby zdobyć doświadczenie w zakresie brandingu, badań i projektowania strategii w biurze Fjord, gdzie obecnie pełni funkcję dyrektora grupy.

 

Inspirujące myśli i wnioski z wystąpienia Claudii Niemeyer:

 

CLAUDIA_f_Artboard 2popr3 copy 5(1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data publikacji: 13.02.2018 r.

Share

Podobne artykuły