wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak emocje wpływają na odbiór reklam?

Radość, wzruszenie, napięcie, duma – dzięki emocjom przeżywanym podczas oglądania, treści wideo mają realny wpływ na widzów. Zostają w pamięci, nakierowują podczas zakupów i zachęcają do dzielenia się tym, co obejrzeli. Z czego to wynika?

 

Konsumenci kojarzą reklamy telewizyjne z emocjami, natomiast te oddziałują na ich dalsze wybory.

 

 

 

infografika_1204_1(1)

 

 

 

Emocje związane z oglądaniem telewizji sprawiają, że ludzie chcą się nimi dzielić z najbliższymi. Dla wielu widzów jest to podstawa wspólnego spędzania czasu – by poczuć się bliżej i dobrze się bawić. Wynika to też z tradycji i chęci podtrzymania pewnych rytuałów.

 

 

 

 

 

Z raportu VAB pt. ,,TV @ The Epicenter of American Society, Vol. I” wynika, że utarte domowe zwyczaje wynikające ze wspólnego spędzania czasu przed telewizorem bywają korzystne dla reklamodawców.  Super Bowl, czyli futbolowe wydarzenie roku w Stanach Zjednoczonych co roku przyciąga przed ekrany ponad 100 milionów Amerykanów. Mecz stanowi też okazję do towarzyskich spotkań i wspólnego przeżywania emocji – przy czym każdy z widzów przeznacza na jedzenie i inne związane z wydarzeniem zakupy średnio 75 dolarów. W ten sposób Super Bowl przyczynia się corocznie do wzrostu przychodów w milionach.

 

 

infografika_1204_1 copy 2(1)

 

 

Data publikacji: 08.12.2017r.

 

Share

Podobne artykuły