wpisz szukaną frazę
Szukaj

Marmite szuka odpowiedzi w genach

Każdego roku jury Cannes Lions Film wybiera reklamy, które wywołują pełen wachlarz emocji, od rozbawienia po smutek. Tegoroczne Złote Lwy i nagrody Grand Prix nie były wyjątkiem.

 

Jedną z reklam, która rozbawiła widzów okazał się spot Marmite. Reklama telewizyjna stworzona przez agencję Adam & Eve/DDB to część większej kampanii Marmite, która ma za zadanie udowodnić, że ludzie dzielą się na tych kochających specyficzny przysmak z Wielkiej Brytanii lub tych, którzy go nienawidzą. A wpływ na to mają nasze geny.

Firma Marmite zleciła badania naukowe, które udowadniają, że rodzimy się już z określonymi preferencjami smakowymi – albo lubi się Marmite, albo nie. Kampanię wspiera slogan „Kochaj lub nienawidź Marmite”. Konsumenci mogą nawet zamówić test i sprawdzić, co zapisane jest w ich genach.

 

Reklama telewizyjna wyreżyserowana przez Jamesa Rouse’a zadebiutowała podczas programu The X Factor.

Share

Podobne artykuły