wpisz szukaną frazę
Szukaj

Przekaz marki w formie serii krótkich historii

Bohaterowie reklamy wyobrażają sobie swoje stylowe alter ego w kampanii Amazon Prime stworzonej przez agencję Droga5 London.

Kampania ma za zadanie pokazać, że Amazon Prime jest czymś więcej niż tylko platformą zaspokajającą podstawowe potrzeby gospodarstwa domowego. To miejsce na stylowe zakupy mebli i elementów garderoby. Dodatkowo, Amazon chce zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z usług: bezpłatnej dostawy i możliwości przymierzenia przed zakupem.

Muzyka z lat 70. i 80., gra aktorów i sposób prowadzenia narracji przez reżyserów Willa Specka i Josha Gordona sprawiają, że kampania jest bardzo zabawna.


Podobne emocje wywołała też poprzednia reklama Amazone Prime stworzona przez tę samą agencję i promująca serial „Wikingowie”.

 

 

Data publikacji: 17.05.2019 r.

Share

Podobne artykuły