Sezonowa strategia – case study Hallmark Channel - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Sezonowa strategia – case study Hallmark Channel

case study_wyzwanieZwiększenie udziału w rynku telewizji Hallmark Channel w okresie okołoświątecznym.

case study_insight

Amerykanie cenią sobie szczególnie rytuały związane z konsumpcją mediów w okresie świątecznym – przywiązani są do pewnych wzorców zachowań.

case study_rozwiazanie

Stacja od lat trzyma się podobnego konceptu, który stanowi o niezawodności i konsekwencji. Formuła sprawdza się co roku wśród reklamodawców i widzów.

 

 

 

 

case study_dodatkowe(1)

 

 

 

 

case study_efekty mediowe

 

 

 

 

case study_efekty biznesowe

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródła:

http:/www.adweek.com/tv-video/hallmarks-christmas-programming-is-the-gift-that-keeps-on-giving-at-least-in-terms-of-ad-revenue

http://www.hallmarkchannel.com/christmas/videos/the-museum-of-christmas

 

Data publikacji: 22.12.2017 r.

Share

Podobne artykuły