wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak stworzyć dobry klimat – case study Wysp Kanaryjskich

Skuteczność reklamy kontekstowej dwukrotnie wzmacnia zapamiętywalność reklam.

Skorzystało z tego Biuro Turystyki Wysp Kanaryjskich, promując hiszpańskie, rajskie wyspy, w trakcie debat politycznych prowadzonych w mediach.

__wyzwanieMnogość destynacji wakacyjnych reklamujących się w mediach zmusza marki do poszukiwania niestandardowych miejsc prezentowania się, aby wyróżnić się z tłumu i zostać zapamiętanym przez odbiorcę. Takie zadanie stanęło przed hiszpańskimi domem sprzedaży Atresmedia i IPG Mediabrand Hiszpania, obsługujących reklamowo Biuro Turystyki Wysp Kanaryjskich.

__insight (1)

Kiedy najlepiej reklamować miejsce godne nazwy raju, zapewniającego relaks, odpoczynek i wymarzone wakacje? Wtedy, kiedy trzeba zmienić klimat na lepszy. A najlepszym momentem do takiej zmiany były debaty polityczne wokół wyborów do Parlamentu Europejskiego, transmitowane we wszystkich kanałach telewizyjnych i stacjach radiowych Atresmedia.

__rozwiązanie

wyniki_mediowe_wyniki copy

kolejne_inicjatywy

 

Źródło:

http://www.egta.com/egta_bites/egta_bites_272_27092019/index.html

http://www.egta.com/egta_bites/egta_bites_272_27092019/subpage272.html

 

Data publikacji: 18.10.2019 r

Share

Podobne artykuły