wpisz szukaną frazę
Szukaj

Telewizja odroczona w czasie: TVE

W ostatnim czasie wzrasta popularność usługi TVE, czyli jednej z nielinearnych form konsumpcji treści telewizyjnych. Najnowszy raport VAB analizuje postawę i stosunek widzów do telewizji odroczonej w czasie.

 

W serii raportów „Tailor-Made Television” agencja VAB wyróżnia trzy rodzaje formy konsumpcji:

 

 

 

Najważniejsze fakty o konsumpcji TVE:

 

1.   Z TVE korzysta obecnie 61 milionów widzów, czyli 136% więcej niż 5 lat temu,

2.   Użytkownicy TVE są najczęściej w przedziale wiekowym 18-34,

3.   Połowa subskrybentów konsumuje telewizję z użyciem TVE przynajmniej raz w tygodniu,

4.   W ciągu roku treści dostępne w TVE są wyświetlane 9,2 miliarda razy, czyli 331% więcej niż 5 lat temu,

5.   W 40% przypadków wybrane w TVE treści są przez widzów streamowane na żywo. Ponadto 75% użytkowników TVE uważa tę opcję za wartościową.

 

 

Coraz więcej konsumentów zdaje sobie sprawę z istnienia TVE i możliwości, jakie oferuje. Dzięki wysokiej jakości kontentu, widzowie konsumują coraz więcej telewizji.

 

 

 

0618_INFO_3(2)(1)

 

Co ciekawe, TVE umożliwia widzom dostęp do telewizji w nietypowych miejscach zarówno w domu, jak i na zewnątrz. Stwarza tym samym więcej okazji do konsumpcji treści wideo w ciągu dnia.

 

 

0618_INFO_5(2)(1)

 

 

Źródła:

„Tailor-Made Television: DVR”, VAB, Q1 2018

„Video Trends Report: Consumer Behavior Across Pay-TV, PVOD, OTT, TVE, Streaming Devices and Content Discovery”, TiVo, Q2 2017

Gfk MRI Doublebase, „Konsumpcja treści telewizyjnych na następujące sposoby – poprzez aplikację mobilną operatora”, 2017

„TVE Tracking: November 2017 Results”, CTAM & Hub Entertainment Research, 2017

„The State of Digital Video”, Adobe Digital Insights, 2017

Data publikacji: 22.06.2018 r.

Share

Podobne artykuły