wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2018: Czy tylko przekaz ma znaczenie, czy też otoczenie, w którym pojawia się reklama?

Otoczenie programowe, w którym emitowany jest komunikat reklamowy ma duże znaczenie w procesie komunikacji marki.

Tezę tę udowodnili: Maciej Ziąbrowski – dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego TVN Media oraz Edyta Czarnota – managing partner w agencji badawczej Zymetria.

 

Zymetria, w badaniu na specjalne zlecenie TVN Media, sprawdziła na grupie 2 100 osób, jak kontekst treści programowych, w którym pojawia się marka, wpływa  na jej postrzeganie i cechy osobowości.

Pobierz prezentację   i dowiedz się:

– Jak środowisko programowe wpływa na postrzeganie marki, jej przypisanie do kategorii produktowej oraz atrybuty wizerunkowe?

– Czy ta sama marka, pokazana w różnym otoczeniu programowym może nasiąknąć różnymi cechami?

– Czy widzowie byliby skłonni kupić markę, która nie istnieje po emisji w otoczeniu programowym, któremu ufają?

Share

Podobne artykuły