wpisz szukaną frazę
Szukaj

Zwiększenie świadomości celem kampanii napoju

Prezenter telewizyjny Bill Nye wyjaśnia, jak powstaje Nitro Cold Brew w nowej kampanii Starbucks, która ma na celu podnieść świadomość na temat produktu za pomocą reklam i content marketingu.

 

Pierwsza kampania Nitro Cold Brew pt. Whoa Nitro” przedstawia napój, który trzeba zobaczyć na własne oczy i spróbować, aby uwierzyć w jego fenomen. Nitro Cold Brew to nowy trend, który dopiero staje się popularny. Kampanie zbudowano wokół wybuchowych emocji, które aktywują się w momencie, gdy klienci próbują kawy po raz pierwszy. 

 

Do stworzenia kampanii Starbucks Creative Studio zaprosiło reżysera Alexa Turveya, firmę produkcyjną Logan oraz agencję kreatywną Big Spaceship. Na twarze reklamy wybrano Billa Nye, popularnego prezentera telewizyjnego, specjalizującego się w naukach ścisłych, Adama Savage, prowadzącego program „Pogromcy Mitów” oraz słynnego szefa kuchni, Wyliego Dufresne. Krótkie spoty zostały przygotowane z myślą o telewizji, mediach społecznościowych, reklamach internetowych oraz podcastach.



Data publikacji: 09.08.2019 r.

Share

Podobne artykuły