wpisz szukaną frazę
Szukaj

Reklama zachęcająca do kreatywności

Rachel Morrison jest pierwszą kobietą, która w 90-letniej historii Oscarów zdobyła nominację za zdjęcia. Natomiast reżyserką wyróżnionego filmu pt. „Mudbound” jest Dee Rees. To właśnie powód, dla którego Samsung zaprosił obie twórczynie do stworzenia reklamy nowego smartfona Galaxy S9.

 

Marka puszcza oko w stronę procesu tworzenia dzieła. Wszystko zaczyna się w sypialni, gdzie dwie nastolatki zastanawiają się czy powinny coś zrobić i co to właściwie miałoby być. Następnie kamera zaczyna śledzić różnych twórców i artystów, którzy zdradzają tajniki swojej pracy. Udzielają porad i zachęcają dziewczyny do działania.

 

Reklama „Make it Yours” jest częścią kampanii “Do What You Can’t”. W stworzonym przez agencję Wieden + Kennedy Portland spocie pojawiają się m. in. aktorka Constance Wu, znana z amerykańskiego sitcomu „Przepis na amerykański sen”, scenarzystka i producentka Issa Rae, czy reżyser filmowy Taika Waititi. Spot Samsunga wspierają także twórcy internetowi oraz celebryci: Akilah Hughes, Shantell Martin, Nigel Sylvester, Molly Burke, James Spooner, Deepica Mutyala i Ann Lupo.

 

Reklamę kończy ujęcie, w którym Rachel Morrison i Dee Rees siedzą na widowni kina. To nawiązanie do czasu i miejsca premiery reklamy. 60-sekundowy spot został bowiem wyemitowany podczas gali przyznania Oscarów.

 

 

Data publikacji: 09.04.2018 r.

Share

Podobne artykuły