wpisz szukaną frazę
Szukaj

Celebrity marketing z humorem w wydaniu Nike

To fakt! Sportowcy mają szczególny związek ze swoimi butami. Niektórzy bardziej wyjątkowy niż inni. Dzięki Nike, widzowie mają możliwość zajrzeć na kilka sesji terapeutycznych i przeanalizować różne oblicza obsesji.

 

Nike doskonale wie jak przedstawiać lojalność wobec marki i jak łączyć produkty, konsumentów oraz celebrytów sportowych. W najnowszej kampanii wyprodukowanej przez agencję Dirty Robber pojawia się gwiazda serialu Netflix „Master of None”, Lena Waithe, która wciela się w rolę dr Dana Sole, terapeutki, pracującej z pacjentami-celebrytami uzależnionymi od swoich butów.

 

Podczas gdy kampania zdecydowanie skupia się na postaci granej przez Waithe, w reklamie pojawia się również gwiazda maratonów – Shalane Flanagan. To właśnie jeden z jej snów zainspirował Nike do stworzenia tej kampanii reklamowej. W nocy przed maratonem w Nowym Jorku (który ostatecznie wygrała), Shalane miała sen, w którym ktoś ukradł jej buty Zoom Vaporfly 4% w przeddzień biegu i obudziła się w panice.

 

Data publikacji: 07.05.2018 r.

 

Share

Podobne artykuły