Konferencja tv day – tv.tvnmedia.pl – platforma wiedzy i inspiracji
wpisz szukaną frazę
Szukaj

konferencja tvday
14 marca 2018

II edycja wydarzenia branży mediowej

Konferencja tvday

14 marca 2018

Konferencja

Największa w Polsce konferencja poświęcona roli telewizji we współczesnym ekosystemie mediów.

 

II edycja tv day skupia się na poszukiwaniu fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach: widz jako konsument, jego relacje z marką oraz istota współpracy środowiska mediowego. Konferencja tv day to unikalna okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań strategii komunikacji marek.

 

Wyjątkowe spotkanie międzynarodowych przedstawicieli kluczowych obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców. Konferencja tv day to miejsce, w którym stawiane są istotne dla rynku mediowego hipotezy z zakresu skuteczności i efektywności komunikacji.

 

To tu kształtują się nowe wizje i odważne pomyśly działań, które stają się istotnym przedmiotem rynkowej dyskusji jeszcze przez wiele kolejnych miesięcy po wydarzeniu.

 

Sprawdź materiały z prelekcji

 

 

Keynote Speakers

Martin
Lindstrom

Martin
Lindstrom

The small data in television. The tiny clues that uncover huge trends in television

 

Pobierz prezentację (HASŁO: tvday)

Prezes Lindstrom Company Inc. – wiodącej na świecie grupy transformacyjnej marek i kultur. Magazyn „TIME” wybrał go jako jednego ze stu najbardziej wpływowych ludzi na świecie, a obecnie zajmuje on 36. miejsce wśród najlepszych światowych teoretyków biznesu w rankingu Thinkers50. Martin jest autorem 7 bestsellerów, według „New York Times” i „The Wall Street Journal”, przetłumaczonych na ponad 50 języków i opublikowanych w ponad 70 krajach na całym świecie. Firma Lindstrom Company jest dziś odpowiedzialna za transformacje marek i kultur, m.in. Burger Kinga, Banku Standard Chartered, koncernu Cargill, Linii Lotniczych SWISS, Pepsi, Nestlé, ABB, The Walt Disney Company, Swiss Post, Carrefour i Lowes.

Wendy
West

Wendy
West

/American tv producer and writer

The power of authentic storytelling: from script to screen

Wendy to scenarzystka i producentka głośnego amerykańskiego serialu „Dexter”, za który była nominowana do nagrody Gildii Pisarzy Amerykańskich w kategorii „Najlepszy serial dramatyczny”.
Wendy była wielokrotnie nominowana za swoją pracę do takich nagród, jak np. Primetime Emmy Award, czy Amerykańskiej Gildii Scenarzystów (WGA). W ostatnich latach była również współproducentem wykonawczym świetnie przyjętego przez widzów i krytyków serialu „Czarna Lista” z Jamesem Spaderem.
Obecnie związana z projektem najnowszej polskiej produkcji dla AXN – „Ultraviolet”, którego jest pomysłodawczynią i producentem wykonawczym - jak sama mówi: zaangażowana „with heart & soul”.

Peter
Field

Peter
Field

/Peter Field Consulting

The truth about effectiveness in a changing media landscape

 

Pobierz prezentację

Peter spędził 15 lat jako strategiczny projektant w branży reklamowej, a od ponad 20 lat jest konsultantem ds. marketingu. Analiza efektywności stanowi podstawę wielu jego prac, w tym ważnych tekstów marketingowych i reklamowych: „Marketing in the Era of Accountability”, „The Long & The Short of it”, „Brand Immortality”, „The Link Between Creativity and Effectiveness”, „Selling Creativity Short” oraz rozdziału w książce: „Sage Handbook of Advertising”. Jego ostatnia publikacja „Media in Focus” została wydana w czerwcu 2017 r., we współpracy z Les Binet. Peter jest też współautorem projektu Wharton Future of Advertising. Regularnie pisze i opowiada o skuteczności marketingowej na całym świecie. Jest honorowym członkiem brytyjskiego Instytutu Praktyków Reklamy.

Prelegenci

Jorge
Papanicolau

Jorge
Papanicolau

Measuring audiences and transacting in the new media landscape

Lider produktu w Nielsen w zakresie rozwiązań służących do pomiaru oglądalności tv i online. Z ponad 18-letnim doświadczeniem w przemyśle telekomunikacyjnym, dołączył do firmy w 2007 r. Od kiedy dołączył do Nielsena specjalizował się w rozwiązaniach pomiarowych, badaniach oglądalności i metodach badań mediów. Obecnie Jorge pracuje w mediolańskiej siedzibie firmy i jest odpowiedzialny za tworzenie międzynarodowej strategii produktów do pomiaru oglądalności telewizji i wideo na wszystkich urządzeniach.

Matt
Hill

Matt
Hill

Get with the programmes – sponsorship effects

 

Pobierz prezentację

Dyrektor działu badań i planowania w Thinkbox – marketingowego organu telewizji komercyjnej w Wielkiej Brytanii. Thinkbox współpracuje ze społecznością marketingową tak, aby pomagać reklamodawcom i agencjom w jak najbardziej efektywnym wykorzystywaniu telewizji. Przed dołączeniem do zespołu Thinkboxa w 2015 r., Matt pracował w Channel 5, kierując zespołem planowania i analiz oraz reprezentował firmę podczas spotkań BARB. Wcześniej pracował dla Virgin Media i Attentional. Kiedy nie pracuje, Matt zwykle stara się ujarzmić swoich dwóch synów lub trenuje umiejętności na polu golfowym.

Craig
Macdonald

Craig
Macdonald

Making TV great again

 

Pobierz prezentację

Dyrektor zarządzający w Accenture Interactive, odpowiedzialny za komunikację, media i technologię w Ameryce Północnej. Specjalizuje się w analizach statystycznych, zarządzaniu produktem, analizach konkurencji, marketingu i reklamach digitalowych. Jest ekspertem w dziedzinach zarządzania i monetyzowania danych, modelu media mix i analizie mediów. Przed pracą w Accenture, Craig prowadził marketing wyszukiwarki Microsoft – Bing, pracował jako szef działu zarządzania produktem w Google, był szefem marketingu w Covario, zarządzał usługami IT w Hewlett Packard i marketingiem baz danych w Fair Isaac oraz robił research dla Gartner Group. Craig deklaruje, że jego celem jest stworzenie wzoru kolejnego pokolenia CMO, skupionego na danych, posiadających wiedzę na temat technologii cyfrowej oraz zdolnego do zintegrowania strategii z taktykami w marketingu i mediach.

Jacek
Balicki

Jacek
Balicki

Co telewizja ma wspólnego z telewizorem?

 

Pobierz prezentację

Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu. Obecnie związany z marką nc+. Na swoim stanowisku zarządza zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów. Wcześniej Jacek Balicki zajmował stanowisko szefa marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, w których firma jest obecna. W latach 2006-2009, jako szef marketingu P4, właściciela operatora telefonii komórkowej, przygotował i z sukcesem przeprowadził wprowadzenie marki Play na polski rynek. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoją karierę zawodową zaczynał w D’Arcy, by następnie pełnić funkcję Dyrektora Zarządzającego w G7 i w polskim oddziale BBDO Group.

Marta
Szwakopf

Marta
Szwakopf

Co telewizja ma wspólnego z telewizorem?

 

Pobierz prezentację

Dyrektor Kanałów Tematycznych i Reklamy. Od kilkunastu lat związana z rynkiem telewizyjnym w Polsce. Początkowo pracowała w dziale zakupów programowych w Telewizji Polskiej, a następnie w dziale zakupów i programmingu TV4. Przez 2 lata zajmowała stanowisko szefa kanału Nickelodeon Polska należącego do grupy Viacom International Media Networks. Odpowiadała też za strategię programową stacji w regionie Emerging Markets (m.in. Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód), uruchomienie Nickelodeon HD, a także wprowadzenie kanału Nickelodeon na rynek chorwacki i turecki.
W maju 2012 objęła funkcję dyrektora kanałów dziecięcych MiniMini+ oraz teleTOON+, a od kwietnia 2014 jest także odpowiedzialna za rozwój kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+. Obecnie kieruje także działem reklamy i sponsoringu platformy nc+.

Małgorzata
Rokita

Małgorzata
Rokita

/Procter & Gamble

Budowanie marek w nowej erze komunikacji: inne czy nie?

Absolwentka Finansów i Bankowości na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, jednak swoją karierę zawodową związała z marketingiem i budowaniem marek. Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie zaczynała jako Assistant Brand Manager Blend-a-Med. Od lipca 2012 jest Dyrektorem Marketingu, odpowiedzialnym za komunikację całego portfela marek P&G w regionie Europa Centralna (od Krajów Bałtyckich po Słowenię i Chorwację). Poprzednio między innymi pracowała w strukturach regionalnych w Brukseli i w Genewie, kierując zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i wprowadzenie w regionie CEEMEA innowacji w kategorii środków do prania. Udziela się jako arbiter w Komisji Etyki Reklamy z ramienia P&G. Prywatnie ‘teatromanka’ i wielbicielka dalekich podróży.

Maciej
Ziąbrowski

Maciej
Ziąbrowski

Czy tylko przekaz ma znaczenie czy też otoczenie, w którym pojawia się reklama? Rola kontekstu w reklamie

 

Sprawdź szczegóły

Maciej z rynkiem mediów i reklamy związany od 18 lat. W TVN Media od 2008 roku gdzie odpowiada m.in. za współtworzenie strategii rozwoju produktu reklamowego w obszarze on-line i synergii cross-mediowej, tworzenie zindywidualizowanych rozwiązań dla klientów łączących różne media i produkty reklamowe oraz badania efektywności reklamy. Wcześniej związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za dział planowania strategicznego tworzącego rozwiązania w zakresie zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych reklamodawców takich jak Procter & Gamble, Mars czy Danone.

Edyta
Czarnota

Edyta
Czarnota

Czy tylko przekaz ma znaczenie czy też otoczenie w którym pojawia się reklama? Rola kontekstu w reklamie

 

Sprawdź szczegóły

 

Managing Partner Zymetria, Absolwentka SGH, ponad 20 letnie doświadczenie w badaniach i projektach analitycznych.
Przez kilka lat po stronie klienta (prowadziła zespół badawczy w Telekomunikacji Polskiej dbając o markę i jej komunikację). Swego czasu założyła i rozwinęła agencję analityczno - badawczą ramach Starcom Mediavest Group. Od 5 lat współtworzy Zymetrię, w której połączenie badań, data science i technologii pozwala wychodzić poza utarte schematy i szukać nowych rozwiązań.

Agenda 2018

pobierz plik PDF