wpisz szukaną frazę
Szukaj

Konferencja tvday

 

Efektywność reklamy telewizyjnej w dobie rozwoju mediów digitalowych to aktualnie główny temat globalnej dyskusji świata marketingu.

1 lutego 2017 roku odbyła się pierwsza w Polsce konferencja na temat roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marek. W wydarzeniu zorganizowanym przez Biuro Reklamy TVN Media wzięło udział blisko 1 000 gości – przedstawicieli kluczowych obszarów rynku mediów: reklamodawców, domów mediowych, nadawców, podmiotów badawczych, czy mediów branżowych.

Konferencja tv day stworzyła unikalną okazję do wymiany międzynarodowej wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych. Podczas wydarzenia wystąpiło 15 prelegentów z Europy oraz Stanów Zjednoczonych, dzieląc się z gośćmi tv day wynikami najnowszych międzynarodowych badań i case’ów.

 

Podczas konferencji przedstawiciele rynku mediów wspólnie poszukiwali odpowiedzi na pytania trapiące współczesnych marketerów, m.in.:

Jak świadomie planować komunikację w erze ewolucji rynku mediów?

Jak korzystać z benefitów nowych mediów, nie gubiąc przy tym istoty efektywności?

Te i wiele innych tematów mieliśmy okazję wspólnie podjąć podczas konferencji tv day.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z relacją z tego wydarzenia oraz materiałami merytorycznymi dostępnymi w zakładce wiedza.

 

BOB
HOFFMAN

Marketers are from Mars.
Consumers are from New Jersey”

 

Zobacz zapowiedź

Prelekcja  

Bob jest pisarzem, mówcą i doradcą. Zalicza się do najbardziej rozchwytywanych międzynarodowych, mówców w temacie reklamy i marketingu. Business Insider uznał jego bloga “Ad Contrarian” za jeden z najbardziej wpływowych blogów o tematyce reklamowo marketingowej.
Bob jest autorem wielu bestsellerów, takich jak “101 Contrarian Ideas About Advertising”, który stał się numerem jeden wśród najlepiej sprzedających się książek o reklamie na Amazonie, czy książka “Marketers Are From Mars, Consumers Are From New Jersey”, którą Amazon umieścił na pierwszym miejscu w kategorii “Hot Prospect” branży reklamowej.
Był CEO dwóch niezależnych agencji, a także szefem amerykańskiego departamentu jednej z międzynarodowych agencji. Stworzył reklamy dla McDonald’s, Toyota, PepsiCo, Bank of America, AT&T i wielu innych koncernów. Za pośrednictwem swojej firmy Type A Group doradza reklamodawcom, agencjom i branży medialnej.
W 2012 został wybrany Człowiekiem Reklamy przez San Francisco Advertising Club. Bob zasiadał w zarządzie AMIN - Advertising and Marketing International Network oraz Fundacji na Rzecz Edukacji i Badań Związanych z Osteoporozą. Przez rok był, także Asystentem Specjalnym Dyrektora Zarządzającego w Kalifornijskiej Akademii Nauk.

KEVIN
CHORLINS

Why powerful TV content matters all around the world?
How TV can engage consumers behind a global lifestyle brand.

Kevin Chorlins w Scripps Networks Interactive zajmuje stanowisko Senior Vice President of International Content and Brand Strategy. Prowadzi zespoły z Nowego Jorku, Knoxville i Londynu, nadzorując działy: kreacji, programowania, marketingu, komunikacji, digital i researchu na skalę międzynarodową. Wspiera także zespoły sprzedaży programów i licencjonowania.

Od 2010 r. Chorlins opracował strategię contentu i brandingu na międzynarodowy start sieci kanałów Scripps Network – HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel, Asian Food Channel i Fine Living. Te siedem marek lifestyle’owych jest dostępne w 175 państwach na terytoriach w Europie, Afryce, rejonie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej oraz na Bliskim Wschodzie i Karaibach.

Zespół pod kierownictwem Chorlinsa wprowadził Scripps Networks na nowe terytoria, co spowodowało stworzenie Cooking Channel z kanadyjskim Corus Entertainment, Food Network z SBS w Australii oraz HGTV z Top TV w Nowej Zelandii. Co więcej, Chorlins przyczynił się do pozyskania TVN, wiodącej multiplatformy medialnej w Polsce.

Zanim Chorlins objął stanowisko międzynarodowe, zajmował funkcję Wiceprezesa Marketingu dla DIY Network, gdzie zarządzał kreacją oraz strategią marketingu konsumenckiego i partnerskiego sieci. Do Scripps Network dołączył w maju 2007 r. jako Dyrektor Marketingu Konsumenckiego w DIY Network.

Kevin Chorlins posiada stopień M.B.A. z Uniwersytetu Tennessee w Knoxville i jest absolwentem Uniwersytetu Missouri z BA z języka angielskiego.

CHRISTIAN
BRENT

„Event Television: Converting
viewers into engaged fans.
Case study: The Walking Dead”

 

Prelekcja  

Christian od ponad 3 lat związany jest z Fox Networks Group, gdzie aktualnie zajmuje stanowisko Senior Vice President Global Research & Audience Strategy. W tej roli, od czerwca 2014 roku koordynuje badania publiczności FNG dla 3 międzynarodowych regionów – Europy i Afryki, Ameryki Południowej oraz Azji i Pacyfiku. Christian dba także o rankingi telewizyjne, analizy digitalowe i wewnętrzne projekty agencji, nad którymi pracuje z zespołami redakcyjnymi i reklamowymi FOX, FOX Sports i National Geographic.

Posiada rozległe doświadczenie w badaniach widowni, researchu i strategiach marketingowych. Pracował na stanowiskach managerskich w wielu międzynarodowych firmach w Wielkiej Brytanii i USA. Zanim w 2013 roku dołączył do FNG przez siedem lat pracował w BBC Worldwide, gdzie kierował zespołem badawczym i strategicznym międzynarodowych kanałów biznesowych BBC. Wcześniej zajmował stanowisko Head of Research w Walt Disney Television Latin America.
Christian ukończył z wyróżnieniem studia magisterskie na Warwick Business School w Wielkiej Brytanii oraz China Europe International Business School w Szangaju.

DANIEL
RESZKA

Warsaw Shore, czyli o tym jak wszyscy znają program, którego podobno nikt nie ogląda!”

 

Prelekcja  

Daniel Reszka jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju oraz zarządzanie programowe dla marek młodzieżowych i rozwijających się. Daniel jest również odpowiedzialny za produkcje lokalne, relacje z artystami, przygotowanie wersji językowych, media społecznościowe, komunikację oraz badania konsumenckie i analitykę dla wszystkich marek VIMN z krajów regionu CEE & Israel.

PATRYK
PIPUTA

Star Wars:
The Force will be with us. Always.”

Dołączył do The Walt Disney Company Polska w październiku 2010 r., wcześniej przez ponad 3 lata pracował w Discovery Networks Central Europe jako Ad Sales Director odpowiedzialny za polski rynek. Z szeroko pojętą branżą medialną jest związany od początku swojej profesjonalnej kariery. Pierwsze doświadczenia zdobywał w domach mediowych - najpierw w Media Direction OMD, a następnie w Initiative.

Patryk jest absolwentem Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

ANNA
GAŁĄZKA

Wymierne dowody, a nie opinie:
efektywność mediów na podstawie wyników modeli ekonometrycznych”

 

Prelekcja  

Ekonometryk i analityk z ponad sześcioletnim doświadczeniem, absolwentka kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej.
Z Publicis Media związana od pięciu lat. Od 2015 r. kieruje zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie rozwiązań analitycznych pomagających zwiększać zwroty z inwestycji dla marek z różnorodnych kategorii.
Odpowiedzialna za prowadzenie wysokospecjalizowanych projektów ekonometrycznych z branżą finansową i telekomunikacyjną na czele, rozwój metodologii (analiza przepływów miedzy mediami Paid, Owned i Earned), a także wsparcie analityczne zespołów klienckich agencji należących do Publicis Media.
Posiada również doświadczenie zdobyte za granicą (staż w amerykańskim oddziale SMG w Chicago, 2015).

ANETA
ZIMA

Wymierne dowody, a nie opinie:
efektywność mediów na podstawie wyników modeli ekonometrycznych”

 

Prelekcja  

Aneta Zima z branżą komunikacji marketingowej związana jest od 2009 r. W 2015 r. została menedżerem ds. planowania i komunikacji wielokanałowej (multiscreen) w domu mediowym Starcom. Od 2011 r. pracuje w zespole obsługującym m.in. T-Mobile Polska, w którym koordynuje prace teamu Multiscreen zajmującego się planowaniem i zakupem TV oraz video online.

MICHAŁ
MASZKIEWICZ

TV jako
początek konwersacji

 

Prelekcja  

Michał od 2006 pracuje jako badacz rynku w Millward Brown.
Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji, a także badaniach eksploracyjnych – poszukiwaniu insightów konsumenckich, nowych trendów na rynku oraz wykorzystaniu nowych technologii w badaniach.

MACIEJ
ZIĄBROWSKI

TV jako
początek konwersacji

 

Prelekcja  

Maciej z rynkiem mediów i reklamy związany od 18 lat. W TVN Media od 2008 roku gdzie odpowiada m.in. za współtworzenie strategii rozwoju produktu reklamowego w obszarze on-line i synergii cross-mediowej, tworzenie zindywidualizowanych rozwiązań dla klientów łączących różne media i produkty reklamowe oraz badania efektywności reklamy. Wcześniej związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za dział planowania strategicznego tworzącego rozwiązania w zakresie zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych reklamodawców takich jak Procter & Gamble, Mars czy Danone.

JACEK
SZYMCZYK

Telewizja driverem e-commerce.
Efektywność sponsoringu TV”

 

Zobacz zapowiedź

Prelekcja  

Związany z Discovery Networks od ponad 10 lat, gdzie od 2014 roku zajmuje stanowisko Ad Sales Directora. Przewodzi zespołowi Brand Partnership Discovery Media, który odpowiada za realizację szeregu niestandardowych i wielokrotnie nagradzanych projektów.
Realizacje Discovery Media przekraczają granice naturalnego środowiska telewizji, wykorzystując potencjał wszystkich dostępnych platform komunikacji.

MAGDALENA
PŁAŹNIK

Zrozumieć pokolenie X, Y, Z – ich styl życia, wartości i sposób konsumpcji treści TV”

Magdalena Płaźnik jest nowym Consumer Insights & Analytics Managerem w VIMN Polska.
Jest odpowiedzialna za research w Polsce, ale także w regionie globalnych marek VIMN w tym: Nickelodeon, MTV, Comedy Central i Paramount Channel.
Ma duże doświadczenie w dziedzinie badań skupiających się na rynku telewizyjnym i telekomunikacyjnym.

ZOE
HARKNESS

Why TV
remains the most effective
medium for advertisers?”

 

Zobacz zapowiedź

Prelekcja  

Zoe rozpoczęła swoją karierę w sprzedaży pracując dla ITV i Channel 4. Po tym doświadczeniu przeniosła się do PHD, jednego z topowych mediów niezależnych, gdzie objęła stanowisko Senior Account Director. Po sześciu latach pracy w PHD wróciła do sprzedaży, najpierw jako Sales Controller for Discovery Networks w Sky Media, a później jako Sponsorship Controller for Sky Networks.
Zoe pracowała również, jako Planning Director w niewielkiej agencji Sponsorvision, a następnie w 2007 dołączyła do Thinkbox, jako Head of Planning, a ostatnio jako Head of Industry Programmes.

DANIEL
STEPHENSON

„Potential of programmatic TV:
new way to access TV audience”

 

 

Daniel dołączył do Sky w 2013 roku, aby pracować nad strategią rozwoju Sky AdSmart – platformy Sky dedykowanej telewizji. Sky AdSmart to wielokrotnie nagradzana technologia, oferująca reklamodawcom unikalną siłę targetowania. Przez pierwsze 3 lata działania Sky AdSmart zrealizowało ponad 7000 kampanii dla 1000 klientów, pomagając dużym markom lepiej ustalać target ich kampanii, a także sprawiając, że reklamy TV stały się bardziej przystępne dla marek niszowych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, pozwalając im konkurować na tym samym poziomie z krajowymi koncernami.

Daniel pracował także nad strategią wprowadzenia projektu Sky AdVance, łączącego na dużą skalę telewizję i digital, aby umożliwić wieloplatformową aktywację kampanii.

Przed Sky, Daniel pracował jako Head of Digital Marketing w COI, a także zajmował wysokie stanowiska w Specific Media i MySpace.

MATTHEW
CARVER

„Measuring net reach of TV & video on-line: overview of existing and potential cross-media surveys”

 

Zobacz zapowiedź

Prelekcja  

Matthew rozpoczął karierę w marketingu mieszkalnictwa socjalnego i nieruchomości komercyjnych. Do świata mediów przeniósł się w czasach wielkich zmian i innowacji. Z EGTA związany jest od 2009 roku, od kilku lat pracuje w dziale radiowym stowarzyszenia, od niedawna odpowiedzialny jest także za większość sprawozdań pisemnych i case studies.

Jego ostatnie raporty badają zautomatyzowany i programowy marketing, platformy OTT, radio, telewizję, pomiary oglądalności, ad blocki i promocję medialną. Matthew był regularnie prelegentem zarówno na eventach EGTA, jak i głównych konferencjach europejskich, w tym Radiodays Europe i RAIN Summit.

MICHAŁ
KRECZMAR

Trzęsienie video – ziemi.
Jak telewizja zmieni się w cyfrowej erze?”

Michał Kreczmar jest dyrektorem w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation) PwC.
Ponad 20 lat w e-branży. Redaktor naczelny pierwszego polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska i kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland.
Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Ostatnio był dyrektorem ds. e-commerce w Dentsu Aegis Network/Hypermedia. Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych i producentów przemysłowych.

Prelegenci

Agenda 2017

pobierz plik pdf