Konferencja - tv♥ by tvn media

rejestracja

wpisz szukaną frazę
Szukaj

konferencja tvday
27 marca 2019

III edycja wydarzenia branży mediowej

Międzynarodowi prelegenci

Unikalna wiedza

Wyniki globalnych badań

Największa w Polsce konferencja poświęcona roli telewizji we współczesnym ekosystemie mediów.

III edycja tv day to okazja do spojrzenia na trzy główne oblicza telewizji:
– LUDZIE (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów),
– MARKI (jak telewizja wpływa na pozycje marek),
– EFEKTY (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w zestawieniu z innymi mediami).

Konferencja tv day to unikalna okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań strategii komunikacji marek.

Wyjątkowe spotkanie międzynarodowych przedstawicieli kluczowych obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców. Konferencja tv day to miejsce, w którym stawiane są istotne dla rynku mediowego hipotezy z zakresu skuteczności i efektywności komunikacji.

To tu kształtują się nowe wizje i odważne pomysły działań, które stają się istotnym przedmiotem rynkowej dyskusji jeszcze przez wiele kolejnych miesięcy po wydarzeniu.

Tak było rok temu

 

Otwarcie konferencji

The Curiosity Factor

  • Andrew Davis/Jeden z najbardziej wpływowych marketerów świata

Reaching out to build a strong Brand Identity

  • Jenni Romaniuk/International Director of the Australian University for Marketing Science

From Brand to Bland: what happens when you take away people’s favourite brands?

  • Zoe Harkness/Thinkbox UK

Five Keys of Effective Advertising

  • Leslie Wood/Nielsen Catalina Solutions

Not all Reach is Equal

  • Karen Nelson-Field/Professor of Media Innovation, University of Adelaide

The Future of TV

  • Jakob Nielsen/Chief Executive Officer (CEO), Finecast

Keynote Speakers

Andrew
Davis

Andrew
Davis

/Jeden z najbardziej wpływowych marketerów świata

The Curiosity Factor

Andrew Davis jest autorem bestsellerów i międzynarodowej sławy mówcą inspirującym publiczność całego świata. Andrew, m.in. stworzył własną agencję digital marketingu, produkował dla Today Show stacji NBC, pracował przy programie The Muppets w Nowym Jorku i pisał dla Charlsa Kuralta. Pojawiał się w New York Times, Forbes, The Wall Street Journal oraz NBC i BBC. Davis tworzył filmy dokumentalne i nagradzane treści dla małych firm typu start-up oraz marek z listy Fortune 500.

Dzięki swej charyzmie, uznany za jednego z „Jaw-Dropping” prelegentów. Andrew nieustannie pojawia się na światowych listach influencerów branży marketingu. Gdziekolwiek się udaje, Andrew Davis z entuzjazmem i magnetycznym stylem mówienia pomaga liderom biznesu w rozwoju i prowadzeniu działalności.

Jenni
Romaniuk

Jenni
Romaniuk

/International Director of the Australian University for Marketing Science

Reaching out to build a strong Brand Identity

Jenni Romaniuk zajmuje stanowiska Research Professor of Marketing and Associate Director (International) w Ehrenberg-Bass Institute - największym na świecie centrum badań z zakresu marketingu. Podczas pracy w Instytucie doradzała licznym topowym markom świata, m.in. Google, P&G, Mars, czy Nestle.

Jenni jest wiodącym ekspertem w dziedzinie wartości marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących kondycji brandów, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających marki na tle konkurencji, efektu word of mouth i wzrostu marek.

Jenni to prelegentka wzbudzająca zainteresowanie i zaangażowanie publiczności podczas wystąpień. Swoje badania prezentowała na wiodących konferencjach branżowych na całym świecie. Jej nowa książka „Building Distinctive Brand Assets" to narzędzie pomocne w budowaniu długotrwałych strategii prowadzących do zabezpieczania cech wyróżniających marki.

Jenni wydała również, wspólnie z profesorem Byronem Sharpem, książkę „How Brands Grow Part 2”, opublikowaną przez Oxford University Press. Publikacja ta zawiera nowe spostrzeżenia na temat rynków wschodzących, usług, dóbr trwałego użytku, nowych i luksusowych marek. Jej lektura na zawsze zmienia sposób myślenia o marketingu.

Jenni niedawno została zaliczona do najbardziej wpływowych badaczy reklamy.

Karen
Nelson-Field

Karen
Nelson-Field

/Professor of Media Innovation, University of Adelaide

Not all Reach is Equal

Profesor Karen Nelson-Field ma tytuł doktora nauk o mediach i jest uważana za globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych. Efekty jej pracy odnotowano w tak prestiżowych publikacjach, jak np. New York Times, Bloomberg Business, CNBC, Forbes, Fox Business Wall Street National, czy Huffington Post. Współpracuje także z największymi reklamodawcami na świecie, takimi jak Mars, Unilever, Shell i wielu innych. Profesor Karen Nelson-Field jest stałym mówcą na głównych międzynarodowych wydarzeniach, jej obecna praca koncentruje się na mierzeniu efektywności wieloplatformowej komunikacji w mediach, przy wykorzystaniu innowacyjnych metod projektowania badań, w tym sztucznej inteligencji.

Prelegenci

Zoe
Harkness

Zoe
Harkness

/Thinkbox UK

From Brand to Bland: what happens when you take away people’s favourite brands?

Zoe rozpoczęła swoją karierę w departamencie sprzedaży, pracując dla ITV, a także Channel 4. Następnie przeszła na drugą stronę rozwijając swoją karierę jako Senior Account Director w PHD. Po sześciu latach wróciła do sprzedaży, pracując dla Sky Media, początkowo jako Sales Controller dla Discovery Networks, a później jako Sponsorship Controller dla Sky Networks. Zoe pracowała również, jako Planning Director w niezależnej agencji mediowej Sponsorvision, zanim dołączyła do Thinkbox w 2007 roku. Obecnie odpowiada za obszar strategii, piastując stanowisko Head of Planning w „Thinkbox”.

Leslie
Wood

Leslie
Wood

/Nielsen Catalina Solutions

Five Keys of Effective Advertising

Pionier i innowator w dziedzinie analityki reklamowej z ponad 30-letnim doświadczeniem, Leslie Wood jest odpowiedzialna za obszar badawczy w Nielsen Catalina Solutions, m.in. kształtowanie metodologii pozwalających na zachowanie najwyższego poziomu analityki z zakresu efektywności komunikacji mediowej.

Leslie jest aktywnie zaangażowana w rozwój metodologii jednoźródłowego pomiaru mediów (m.in. BehaviorScan, Scan America i Project Apollo), ma również praktyczne doświadczenie we współpracy z takimi podmiotami, jak: ABC Television, Procter & Gamble, a także prowadzeniu własnej firmy Media Trust LLC.

Leslie jest ekspertem nie tylko w dziedzinie analiz pomiaru jednoźródłowego, ale także w zakresie badań oraz optymalizacji zasięgu i częstotliwości komunikacji, a także integracji danych oraz „return-path data”.

Pasją Leslie jest budowanie narzędzi wsparcia dla branży reklamowej.

Przewodniczy The ARF's Analytics/ROI/Data Integration Committee i pełni funkcję współprzewodniczącego 360Media and Marketing Council.

Jest laureatką wielu nagród, w tym 2017 Market Research Council Hall of Fame; laureat dwóch nagród ARF Great Minds, the President's Award oraz nagrody dla najlepszego JAR Paper na temat długoterminowych efektów reklamy.

Jakob
Nielsen

Jakob
Nielsen

/Chief Executive Officer (CEO), Finecast

The Future of TV

Jakob Nielsen jest dyrektorem generalnym Finecast, wiodącej firmy specalizujące się w zakresie
addressable tv, która umożliwia reklamodawcom precyzyjne docieranie do odbiorców na żądanie, w
telewizji linearnej oraz w relacjach na żywo.

Założyciel firmy należącej do GroupM, wiodącej globalnej firmy zarządzającej inwestycjami
medialnymi dla WPP. Jakob jest liderem rozwoju strategii Addressable TV wspólnie z Kelly Clark i
Irwinem Gotliebem.

Wcześniej brytyjski dyrektor zarządzający GroupM Digital. Jakob odegrał kluczową rolę w zmianie
strategii handlowej Wielkiej Brytanii; zmiany, które są wdrażane na całym świecie.

Jakob pełnił kluczowe role w różnych firmach, w tym Microsoft, a także założył dwa start-upy
marketingu cyfrowego po ukończeniu studiów magisterskich z Copenhagen Business School. Jakob
jest również ogromnym pasjonaten F1, piłki nożnej, podróży, dobrego jedzenia oraz wina.