wpisz szukaną frazę
Szukaj

Luksus podróży w kampanii Rimowa

#ChallengingTime

Niemiecka marka Rimowa sięga po nową definicję podróży, zapraszając do jej współtworzenia wyjątkowych ambasadorów.

Potrzeba ruchu po miesiącach zatrzymania to temat, który powraca w najnowszym spocie marki o wymownym tytule „Never Still. A New Era of Travel”. Na motyw podróży patrzymy oczami bohaterów kampanii: LeBrona Jamesa, Rihanny, Rogera Federera oraz Patti Smith, która na potrzeby kampanii stworzyła swoistego rodzaju odę na cześć podróżowania. Marka celowo zaprosiła do współpracy ikony, które nigdy nie stoją w miejscu, zarówno z racji wykonywanego zawodu, jak i charakteru, i zachęciła je do zastanowienia się, czym są dla nich podróże po tym, jak na dłuższy czas cały świat musiał zrobić sobie od nich przerwę. W efekcie powstał intymny, niezwykle autentyczny i inspirujący spot.

 

Data publikacji: 08.10.2021 r.

Share

Podobne artykuły