wpisz szukaną frazę
Szukaj

Wakacyjne miesiące a oglądalność telewizji

Grupa Video Advertising Bureau w swoim najnowszym raporcie pod tytułem „The Real Summer Gataway: Escaping with Premium Video Content” analizuje konsumpcję amerykańskiej telewizji w lecie. Z raportu wynika, że telewizja nie tylko cieszy się wysokim zainteresowaniem w czasie wakacji, ale nawet zaczyna zastępować inne formy letniej rozrywki.

0521_INFO_1(1)

 

Telewizja staje się więc tym, czym w przeszłości były książki czytane w ogrodzie lub podczas letniego wypadu.

 

 

Jakie są powody streamowania kontentu TV podczas wakacji?

 

 

 

Ponadto, liczba dni, w których przeciętne gospodarstwo domowe konsumuje treści TV i średni zasięg telewizji w lecie pozostaje na podobnym poziomie w porównaniu do innych pór roku.

 

0521_INFO_2(3)

 

 

 

Źródło:

Raport „The Real Summer Gataway: Escaping with Premium Video Content”, VAB, 2018. Dane dotyczą telewizji z reklam i pochodzą z 2017 roku.

 

Data publikacji: 25.05.2018r.

Share

Podobne artykuły