wpisz szukaną frazę
Szukaj

7 atrybutów marek, które pokochają kobiety z dziećmi

Poznaj najlepsze praktyki stosowane w reklamach przez 10 wiodących marek w Wielkiej Brytanii.

Agencja Saatchi & Saatchi we współpracy z firmą badawczą Ipsos MORI, odkryła 7 najważniejszych cech, które szczególnie oddziałują na kobiety z dziećmi.

 

Do projektu wybrano marki: Disney, EasyJet, Ella’s Kitchen, Ikea, John Lewis, Lego, Lidl, Lush, National Trust i Warburtons.

 

infografika_170609-08

 

Prezycja

Czas jest ważny dla matek. Cenna jest każda zaoszczędzona sekunda. Wygrywają te marki, które ułatwiają precyzyjne planowanie czasu dla rodziny.

 

 

Uważność

Matki wykorzystują „szósty zmysł”, gdy starają się zaspokoić potrzeby dzieci. W komunikacji reklamowej uznanie zdobywają te marki, które wsłuchują się w potrzeby kobiet z dziećmi i wychodzą naprzeciw ich matczynym obawom.

 

 

Wzmocnienie

Kobiety wspierają swoje dzieci w realizacji ich planów. Dlatego chętniej wybierają te produkty, które pomagają  w codziennych obowiązkach, aby mogły cieszyć się z życia.

 

 

Przebojowość

Wzmacnianie poczucia własnej wartości dziecka to zadanie dla współczesnych matek. Obdarzają zaufaniem te marki, które zaszczepiają przebojowość w ich dzieciach.

 

 

Elastyczność

Bycie mamą wymaga ciągłego reagowania na zaskakujące sytuacje w życiu rodzinnym. Dlatego matki doceniają elastyczne rozwiązania oferowane przez marki.

 

 

Integralność

Budowanie prawdziwych więzi z dziećmi to istotna potrzeba matek. Marki, które wzmacniają matczyne uczucia pomagają kobietom czuć się komfortowo w roli matki.

 

 

Magia

Współtworzenie świata dziecięcych marzeń to ważne zadanie dla mam. Dominują te marki, które w swojej komunikacji zawierają element pobudzający wyobraźnię i wprowadzają w świat magii.

 

 

Źródło: Ipsos MORI, Grupa celowa: mamy z dziećmi w wieku 0-17 lat, N=1000, luty 2017.

 

Data publikacji: 19.06.2017 r.

 

 

Share

Podobne artykuły