Poznaj najlepsze praktyki stosowane w reklamach przez 10 wiodących marek w Wielkiej Brytanii.
Agencja Saatchi & Saatchi we współpracy z firmą badawczą Ipsos MORI, odkryła 7 najważniejszych cech, które szczególnie oddziałują na kobiety z dziećmi.
Do projektu wybrano marki: Disney, EasyJet, Ella’s Kitchen, Ikea, John Lewis, Lego, Lidl, Lush, National Trust i Warburtons.
Prezycja
Czas jest ważny dla matek. Cenna jest każda zaoszczędzona sekunda. Wygrywają te marki, które ułatwiają precyzyjne planowanie czasu dla rodziny.
Uważność
Matki wykorzystują „szósty zmysł”, gdy starają się zaspokoić potrzeby dzieci. W komunikacji reklamowej uznanie zdobywają te marki, które wsłuchują się w potrzeby kobiet z dziećmi i wychodzą naprzeciw ich matczynym obawom.
Wzmocnienie
Kobiety wspierają swoje dzieci w realizacji ich planów. Dlatego chętniej wybierają te produkty, które pomagają w codziennych obowiązkach, aby mogły cieszyć się z życia.
Przebojowość
Wzmacnianie poczucia własnej wartości dziecka to zadanie dla współczesnych matek. Obdarzają zaufaniem te marki, które zaszczepiają przebojowość w ich dzieciach.
Elastyczność
Bycie mamą wymaga ciągłego reagowania na zaskakujące sytuacje w życiu rodzinnym. Dlatego matki doceniają elastyczne rozwiązania oferowane przez marki.
Integralność
Budowanie prawdziwych więzi z dziećmi to istotna potrzeba matek. Marki, które wzmacniają matczyne uczucia pomagają kobietom czuć się komfortowo w roli matki.
Magia
Współtworzenie świata dziecięcych marzeń to ważne zadanie dla mam. Dominują te marki, które w swojej komunikacji zawierają element pobudzający wyobraźnię i wprowadzają w świat magii.
Źródło: Ipsos MORI, Grupa celowa: mamy z dziećmi w wieku 0-17 lat, N=1000, luty 2017.
Data publikacji: 19.06.2017 r.