wpisz szukaną frazę
Szukaj

konferencja tvday
27 marca 2019

III edycja wydarzenia branży mediowej

Konferencja tvday

27 marca 2019

Konferencja

Największa w Polsce konferencja poświęcona roli telewizji we współczesnym ekosystemie mediów.

III edycja tv day to okazja do spojrzenia na trzy główne oblicza telewizji:
– LUDZIE (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów),
– MARKI (jak telewizja wpływa na pozycje marek),
– EFEKTY (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w zestawieniu z innymi mediami).

Konferencja tv day to unikalna okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań strategii komunikacji marek.

Wyjątkowe spotkanie międzynarodowych przedstawicieli kluczowych obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców. Konferencja tv day to miejsce, w którym stawiane są istotne dla rynku mediowego hipotezy z zakresu skuteczności i efektywności komunikacji.

To tu kształtują się nowe wizje i odważne pomysły działań, które stają się istotnym przedmiotem rynkowej dyskusji jeszcze przez wiele kolejnych miesięcy po wydarzeniu.

 

 

 

 

 

Sprawdź materiały z prelekcji

 

 

Keynote Speakers

Andrew
Davis

Andrew
Davis

/Jeden z najbardziej rozpoznawalnych mówców marketingowych świata

The Curiosity Factor

Zobacz prezentację

Andrew Davis jest autorem bestsellerów i międzynarodowej sławy mówcą inspirującym publiczność całego świata. Andrew, m.in. stworzył własną agencję digital marketingu, produkował dla Today Show stacji NBC, pracował przy programie The Muppets w Nowym Jorku i pisał dla Charlsa Kuralta. Pojawiał się w New York Times, Forbes, The Wall Street Journal oraz NBC i BBC. Davis tworzył filmy dokumentalne i nagradzane treści dla małych firm typu start-up oraz marek z listy Fortune 500. Autor bestsellera „Brandscaping”.

Dzięki swej charyzmie, uznany za jednego z „Jaw-Dropping” prelegentów. Andrew nieustannie pojawia się na światowych listach influencerów branży marketingu. Gdziekolwiek się udaje, Andrew Davis z entuzjazmem i magnetycznym stylem mówienia pomaga liderom biznesu w rozwoju i prowadzeniu działalności.

Jenni
Romaniuk

Jenni
Romaniuk

/Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science

Reaching out to build a strong Brand Identity

Jenni Romaniuk zajmuje stanowiska Research Professor of Marketing and Associate Director (International) w Ehrenberg-Bass Institute - największym na świecie centrum badań z zakresu marketingu. Podczas pracy w Instytucie doradzała licznym topowym markom świata, m.in. Google, P&G, Mars, czy Nestle.

Jenni jest wiodącym ekspertem w dziedzinie wartości marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących kondycji brandów, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających marki na tle konkurencji, efektu word of mouth i wzrostu marek.

Jenni to prelegentka wzbudzająca zainteresowanie i zaangażowanie publiczności podczas wystąpień. Swoje badania prezentowała na wiodących konferencjach branżowych na całym świecie. Jej nowa książka „Building Distinctive Brand Assets" to narzędzie pomocne w budowaniu długotrwałych strategii prowadzących do zabezpieczania cech wyróżniających marki.

Jenni wydała również, wspólnie z profesorem Byronem Sharpem, książkę „How Brands Grow Part 2”, opublikowaną przez Oxford University Press. Publikacja ta zawiera nowe spostrzeżenia na temat rynków wschodzących, usług, dóbr trwałego użytku, nowych i luksusowych marek. Jej lektura na zawsze zmienia sposób myślenia o marketingu.

Jenni niedawno została zaliczona do najbardziej wpływowych badaczy reklamy.

Karen
Nelson-Field

Karen
Nelson-Field

/Centre for Amplified Intelligence

Not all Reach is Equal

Pobierz prezentację

Profesor Karen Nelson-Field ma tytuł doktora nauk o mediach i jest uważana za globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych. Efekty jej pracy odnotowano w tak prestiżowych publikacjach, jak np. New York Times, Bloomberg Business, CNBC, Forbes, Fox Business Wall Street National, czy Huffington Post. Współpracuje także z największymi reklamodawcami na świecie, takimi jak Mars, Unilever, Shell i wielu innych. Profesor Karen Nelson-Field jest stałym mówcą na głównych międzynarodowych wydarzeniach, jej obecna praca koncentruje się na mierzeniu efektywności wieloplatformowej komunikacji w mediach, przy wykorzystaniu innowacyjnych metod projektowania badań, w tym sztucznej inteligencji.

Prelegenci

Natalia
Hatalska

Natalia
Hatalska

/Infuture hatalska foresight institute

Wpływ telewizji na zachowania i postawy społeczne w kontekście aktualnych trendów

Natalia Hatalska – analityk trendów, założycielka i CEO istytutu badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Członek Rady Ekspertów Think Tank.

Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Uznana przez magazyn „Wysokie Obcasy„ za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Umieszczona przez „Financial Times„ na liście New Europe 100 – „Central and eastern Europe’s brightest and best citizens who are changing the region’s societies, politics or business environments and displaying fresh approaches to prevailing problems”.

Maja
Ostaszewska

Maja
Ostaszewska

Rola aktora w roli tv

Polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. Pochodzi z artystycznej rodziny. Ukończyła studia
aktorskie w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Jedna z
najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej docenianych przez krytyków aktorka. Wielokrotnie
nagradzana za swoje role. Laureatka m.in. Złotego Lwa, czy Złotej Kaczki. Dwukrotnie otrzymała
Telekamerę w kategorii Aktorka. Dwukrotna laureatka Orła za pierwszoplanowe role kobiece w
filmach „Jack Strong” i „Body/Ciało”. Nominowana do nagrody Wiktory w kategorii Aktor telewizyjny.
Znana z takich seriali, jak między innymi „Przepis na życie”, „Druga Szansa”, czy „Diagnoza”.

Zoe
Harkness

Zoe
Harkness

/Thinkbox

From Brand to Bland: what happens when you take away people’s favourite brands?

Pobierz prezentację

Zoe rozpoczęła swoją karierę w departamencie sprzedaży, pracując dla ITV, a także Channel 4. Następnie przeszła na drugą stronę rozwijając swoją karierę jako Senior Account Director w PHD. Po sześciu latach wróciła do sprzedaży, pracując dla Sky Media, początkowo jako Sales Controller dla Discovery Networks, a później jako Sponsorship Controller dla Sky Networks. Zoe pracowała również, jako Planning Director w niezależnej agencji mediowej Sponsorvision, zanim dołączyła do Thinkbox w 2007 roku. Obecnie odpowiada za obszar strategii, piastując stanowisko Head of Planning w „Thinkbox”.

Leslie
Wood

Leslie
Wood

/Nielsen Catalina Solutions

Five Keys of Effective Advertising

Pobierz prezentację

Pionier i innowator w dziedzinie analityki reklamowej z ponad 30-letnim doświadczeniem, Leslie Wood jest odpowiedzialna za obszar badawczy w Nielsen Catalina Solutions, m.in. kształtowanie metodologii pozwalających na zachowanie najwyższego poziomu analityki z zakresu efektywności komunikacji mediowej.

Leslie jest aktywnie zaangażowana w rozwój metodologii jednoźródłowego pomiaru mediów (m.in. BehaviorScan, Scan America i Project Apollo), ma również praktyczne doświadczenie we współpracy z takimi podmiotami, jak: ABC Television, Procter & Gamble, a także prowadzeniu własnej firmy Media Trust LLC.

Leslie jest ekspertem nie tylko w dziedzinie analiz pomiaru jednoźródłowego, ale także w zakresie badań oraz optymalizacji zasięgu i częstotliwości komunikacji, a także integracji danych oraz „return-path data”.

Pasją Leslie jest budowanie narzędzi wsparcia dla branży reklamowej.

Przewodniczy The ARF's Analytics/ROI/Data Integration Committee i pełni funkcję współprzewodniczącego 360Media and Marketing Council.

Jest laureatką wielu nagród, w tym 2017 Market Research Council Hall of Fame; laureat dwóch nagród ARF Great Minds, the President's Award oraz nagrody dla najlepszego JAR Paper na temat długoterminowych efektów reklamy.

Jakob
Nielsen

Jakob
Nielsen

/Finecast

The Future of TV

Pobierz prezentację

Jakob Nielsen jest dyrektorem generalnym Finecast, wiodącej firmy specalizujące się w zakresie
addressable tv, która umożliwia reklamodawcom precyzyjne docieranie do odbiorców na żądanie, w
telewizji linearnej oraz w relacjach na żywo.

Założyciel firmy należącej do GroupM, wiodącej globalnej firmy zarządzającej inwestycjami
medialnymi dla WPP. Jakob jest liderem rozwoju strategii Addressable TV wspólnie z Kelly Clark i
Irwinem Gotliebem.

Wcześniej brytyjski dyrektor zarządzający GroupM Digital. Jakob odegrał kluczową rolę w zmianie
strategii handlowej Wielkiej Brytanii; zmiany, które są wdrażane na całym świecie.

Jakob pełnił kluczowe role w różnych firmach, w tym Microsoft, a także założył dwa start-upy
marketingu cyfrowego po ukończeniu studiów magisterskich z Copenhagen Business School. Jakob
jest również ogromnym pasjonaten F1, piłki nożnej, podróży, dobrego jedzenia oraz wina.

Agenda 2019

pobierz plik PDF