wpisz szukaną frazę
Szukaj

Pierwsza w Polsce platforma wiedzy, inspiracji i dyskusji o TV

Efektywność komunikacji w dobie rozwoju mediów digitalowych to aktualnie główny temat globalnej dyskusji świata marketingu. Nowe możliwości kontaktu z grupą celową stawiają przed telewizją nowe wyzwania. Czy istotność reklamy TV ulega drastycznej przemianie? Czy nowe formy reklamy wideo są w stanie ją zastąpić?

Jak dotąd nie ma w naszym kraju platformy, która starałaby się uporządkować wiedzę o efektywności TV, nie ma też miejsca, gdzie dyskusja na ten temat mogłaby się toczyć. Biuro Reklamy TVN Media, jako podmiot stawiający przede wszystkim na efektywność rozwiązań mediowych, czuje obowiązek zainicjowania tej rozmowy i zwrócenia uwagi na wyjątkowy czas, w jakim przyszło nam planować komunikację marek.

Aktualnie bierzemy udział w istotnym momencie ewolucji rynku mediów. Jako wyzwanie przyjmujemy umiejętne czerpanie z pojawiających się benefitów, nie gubiąc przy tym tych najbardziej cennych i efektywnych elementów. Telewizja i jej kontent jest przy tym beneficjentem rozwoju technologicznego. Zachowała ona szereg unikalnych cech związanych ze skalą dotarcia, zyskując wachlarz zupełnie nowych możliwości.

 

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań odnajdziesz na tej platformie.

to inspiracja, wiedza i opinie ekspertów ze świata mediów.
Zapraszamy Cię do dyskusji na temat efektywnej komunikacji marek. Dołącz do nas!