Case study Fundacji WOŚP „Fundacja WOŚP gra z partnerami” #opiniejuroraeffie 2018 - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study Fundacji WOŚP „Fundacja WOŚP gra z partnerami” #opiniejuroraeffie 2018

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.

 

Jako trzynaste case study przedstawiamy rozwiązanie Fundacji WOŚP „Fundacja WOŚP gra z partnerami”– laureat w kategorii Marketing & Business Solutions.

KATEGORIA:

Marketing & Business Solutions

ZGŁASZAJĄCY:

Fundacja WOŚP

OPIS KAMPANII:

Fundacja WOŚP znalazła nowy sposób na realizowanie swoich statutowych celów. Po raz pierwszy organizacja NGO, bazująca na dobrowolnych datkach, daje w zamian mierzalne korzyści swoim partnerom biznesowym. Można powiedzieć, że WOŚP dla swoich partnerów jest czymś w rodzaju outsourcingowego CSRu. Dzięki projektom realizowanym z największymi markami w kraju co roku bite są kolejne rekordy dobroczynności. Marki, z którymi współpracuje Fundacja WOŚP, realizują wraz z Fundacją kluczowe wyzwania marketingowe, budując świadomość i pozytywny wizerunek. Wszystko to w słusznej sprawie ratowania życia i zdrowia dzieci.

 

WYNIKI KAMPANII:

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

Tomasz_Lisewski(2)(1)Niezależne od wielkiej sympatii dla projektu, który nauczył Polaków bezinteresownej pomocy oraz niezależnie od uznania i podziwu dla dotychczasowych dokonań, jakie przez lata udało im się zbudować, wykonali świetną robotę marketingową, której nie widzi przeciętny uczestnik ich akcji. Jak sobie poradzić z komunikacją przy rosnącej presji części opinii publicznej z jednej strony, a cyfrową transformacją z drugiej? Poradzili sobie wyjątkowo dobrze: nie tylko przeprowadzili transformację działań marketingowych oraz swojego modelu biznesowego z B2C na B2B2C, ale uwiarygodnili ją, rozpoczynając współpracę z nowoczesnymi brandami, jak Play i mBank. Przenieśli się do sfery cyfrowej, budując bliskie relacje z bazą klientów partnerów zaangażowanych w projekt w innowacyjny sposób jak np. z portalem iWolontariusz. Potrafili również wykorzystać zaangażowanie marketingowe marek, ich pomysły i potrzeby, łącząc z własnymi. Wszystko to przełożyło się na rekordowe wyniki i to docenili jurorzy.

 

 

Share

Podobne artykuły