Case study mBank „Rocznik 1999” #opiniejuroraeffie 2018 - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study mBank „Rocznik 1999” #opiniejuroraeffie 2018

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.

Jako dziewiąte case study przedstawiamy kampanię mBank „Rocznik 1999” – laureat w kategorii Finanse.

KATEGORIA:

Finanse

KLIENT:

mBank

ZGŁASZAJĄCY:

VML Poland

OPIS KAMPANII:

Klienci, którzy wchodzą w dorosłość, to dla banków ważna grupa celowa, ale dotarcie do niej stanowi duże wyzwanie. Masowa komunikacja instytucji finansowych jest dla młodych zwyczajnie nudna i często wywołuje zniechęcenie. Zamiast opowiadać o kredytach, lokatach i kontach, w mBanku postawiono na emocjonalny przekaz, w którym oceniono wyjątkowość osiemnastolatków. Kampania internetowa z wideo-życzeniami na osiemnaste urodziny oraz towarzyszące jej działania wspierające stały się angażującą formą dialogu z konsumentami. Pozwoliło to zwiększyć preferencję marki i przekroczyć zakładane wyniki sprzedaży.

WYNIKI KAMPANII:

 

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

 

Bank i młodzież. Brzmi jak poważne wyzwanie. W co się ubrać, żeby zostać zauważonym? Gdzie bywać, żeby spotkać tę właściwą osobę? Co powiedzieć, żeby zabrzmiało intrygująco, ale też wiarygodnie? Jak sprawić, żeby druga strona poczuła się wyjątkowo? Jak obudzić emocje, żeby zostać wybranym? Laureaci złotej statuetki EFFIE stworzyli komunikację dla młodych, podbijając ich serca (i portfele). Co więcej, potrafili do nich dotrzeć precyzyjnie, efektywnie realizując założone cele biznesowe. Gratulacje!

 

Share

Podobne artykuły