Marka Timberland właśnie pokazała kolejną odsłonę spotu „Made to Flex”. Jest energetycznie i kreatywnie.
W reklamie występują wschodzące gwiazdy tanecznej sceny – Keone i Mari z World of Dance, Dassy Lee z So You Think You Can Dance, Loic Mabanza, który wcześniej współpracował m.in. z Michaelem Jacksonem i Usherem, Jacob Pinto oraz legendarny tancerz z Brooklynu – Storyboard P. Wszyscy założyli modele Timberlandów i demonstrują granice ludzkiej sprawności fizycznej.
Kilka lat temu marka Timberland przeprowadziła badania socjologiczne na swoich klientach. Okazało się, że „Timberlandy” częściej towarzyszą im w codziennej miejskiej rutynie niż na górskich wycieczkach. Modele wpisały się na stałe do stylistyki ulicznej dżungli. Dlatego też marka postawiła na influencerów, którzy będą w stanie przełożyć filozofię brandu na język pokolenia Millenialsów. W spocie „Made to Flex” bohaterowie, choreografia, muzyka i scenografia prowokują do podejmowania miejskich wypraw i wyrażania siebie. Prowokują do działania.
Data publikacji: 08.09.2017 r.