wpisz szukaną frazę
Szukaj

Efekty dźwiękowe w najnowszej kampanii Magnum

Bohaterem najnowszej serii spotów Magnum jest dźwięk łamiania czekolady, od 35 lat wpisany w DNA marki. To na nim opiera się koncept kreatywny niezwykle sensorycznej kampanii.

Kampania „Nothing Cracks Like Magnum”, zrealizowana przy współpracy z agencją reklamową LOLA MullenLowe i wyreżyserowana przez Martina Wernera, bezpośrednio odnosi się do sfery dźwiękowej. Dzięki sięgnięciu po nowoczesne technologie marce udało się uchwycić charakterystyczny dźwięk w zupełnie nowej odsłonie. Po raz pierwszy udokumentowane zostały różne rodzaje „pęknięć” (odpowiednie dla lodów na patyku czy rożków), które jeszcze mocniej wybijają się w zestawieniu z muzyką klasyczną w tle. Nieprzypadkowo też akcja spotów rozgrywa się w miejscach, gdzie zazwyczaj panuje cisza.

 

Data publikacji: 21.03.2025 r.

Share

Podobne artykuły