Najnowszy spot telewizyjny McDonald’s pt. „Love Affair” jest zupełnie inny od tego, co dotychczas komunikowała sieć fast foodów. Otóż mamy przedstawioną opowieść, typową dla reklam produktów premium!
Wszystko zaczyna się od sceny, w której para kochanków wymienia się spojrzeniami i dyskretnymi uśmiechami. Romans wisi w powietrzu! Jednak jak na melodramat przystało, finał opowieści zmierza ku nieoczekiwanemu obrotowi wydarzeń. Bohaterka nie może oprzeć się pokusie spróbowania nowych burgerów premium – „The Signature Collection”.
Agencja kreatywna Leo Burnett London zainspirowała się starannie zbudowanym światem przedstawionym z reklam perfum. Klasyczna architektura, przystojny amant i dziewczyna w wieczorowej sukni. Wszystko po to, aby wypromować nowe menu i trzy rodzaje burgerów dostępnych w restauracjach McDonald’s. Sieć fast foodów oferuje wyrafinowanie zamknięte w opieczonej bułeczce. Efekt? Świetnie wyreżyserowana parodia reklam produktów luksusowych. Humor i poczucie dystansu do własnej marki pozostawiają uśmiech na twarzach odbiorców.
Data publikacji: 15.09.2017 r.