Niemiecka marka telekomunikacyjna O2 Telefónica sięga po absurdalny humor i niecodziennego bohatera, by promować przyjazne dla odbiorców rozwiązania.
W swojej najnowszej kampanii, stworzonej przez agencję Serviceplan Bubble, marka O2 wykorzystuje nieoczekiwanego bohatera — ogromną gadającą rybę — aby przekazać odbiorcom wiadomość, która wydaje się równie zaskakująca: bezpłatna instalacja sieci domowej, której nie oferuje żaden inny dostawca w Niemczech. Spot wyreżyserowany przez Andreasa Nilssona klimatem przywodzi na myśl estetykę Davida Lyncha. Co ciekawe, w dobie rozwiązań AI główny bohater jest efektem tradycyjnego rzemiosła. Karp wyposażony został w szkielet napędzany silnikami zaprojektowanymi tak, aby naśladować naturalne ruchy ryby. To przykład zintegrowanej kampanii obecnej w telewizji, mediach cyfrowych i mediach społecznościowych.
Data publikacji: 06.06.2025 r.