Zaawansowane badania kreacji spotów reklamowych za pomocą metody EEG*, pokazują różnice w postrzeganiu tej samej reklamy w zależności od wielkości ekranu.
Z raportu: „Making Connections: Why it’s Time to Pay Attention to TV„ zrealizowanego przez agencję badawczą Brainsight z Kanady, dowiadujemy się jak ważną rolę odgrywa mierzenie bodźców w procesie przetwarzania reklamy.
*EEG (ElektroEncefaloGrafia) – mierzy aktywność mózgu, rejestruje zmiany aktywności z określonymi bodźcami lub treścią.
Poznaj kilka wskazówek, na co warto zwrócić uwagę by skutecznie komunikować się na dużym ekranie.
Historia marek
Zaproś widza do świata swojej marki. Badaj w jaki sposób zaangażowanie widza buduje się z wraz z rozwojem fabuły w spocie TV.
Moc dużego ekranu
Upewnij się, że treść reklamy pasuje do wielkości urządzenia. Pamiętaj, że widzowie lepiej odbierają kreacje zawierającą panoramiczne ujęcia na dużym ekranie.
Skup uwagę na marce
Eksponuj markę i minimalizuj utracone chwile w reklamie. Przykuj uwagę widza w kluczowych momentach w spocie TV.
Źródło: Brainsight/ThinkTV, „Making Connections: Why it’s Time to Pay Attention to”. N=600, maj 2016.
Data publikacji: 19.06.2017 r.