wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak za pomocą kreacji zbudować więź z widzem ?

Zaawansowane badania kreacji spotów reklamowych za pomocą metody EEG*, pokazują różnice w postrzeganiu tej samej reklamy w zależności od wielkości ekranu.

Z raportu: „Making Connections: Why it’s Time to Pay Attention to TV„ zrealizowanego przez agencję badawczą Brainsight z Kanady, dowiadujemy się jak ważną rolę odgrywa mierzenie bodźców  w procesie przetwarzania reklamy.

 

 

*EEG (ElektroEncefaloGrafia) – mierzy aktywność mózgu, rejestruje zmiany aktywności z określonymi bodźcami lub treścią.

 

artboard-20

 

 

Poznaj kilka wskazówek, na co warto zwrócić uwagę by skutecznie komunikować się na dużym ekranie.

 

 

Historia marek

Zaproś widza do świata swojej marki. Badaj w jaki sposób zaangażowanie widza buduje się z wraz z rozwojem fabuły w spocie TV.  

 

artboard-16-copy

 

Moc dużego ekranu

Upewnij się, że treść reklamy pasuje do wielkości urządzenia. Pamiętaj, że widzowie lepiej odbierają kreacje zawierającą panoramiczne ujęcia na dużym ekranie.

 

artboard-16-copy-2

 

Skup uwagę na marce

Eksponuj markę i minimalizuj utracone chwile w reklamie. Przykuj uwagę widza w kluczowych momentach w spocie TV.

 

 

Źródło: Brainsight/ThinkTV, „Making Connections: Why it’s Time to Pay Attention to”. N=600, maj 2016.

 

Data publikacji: 19.06.2017 r.

 

Share