Uber wystartował z największą w swojej historii kampanią reklamową w telewizji. Kreacja stworzona przez agencję 72andSunny Los Angeles nosi nazwę „Drzwi zawsze się otwierają”. Reklama zadebiutowała w telewizji NBC podczas transmisji meczu futbolu amerykańskiego.
Spot ma za zadanie pokazać bohaterów korzystających z usług Ubera podczas ważnych wydarzeń rodzinnych i etapów w życiu, takich jak np. dojazd na oddział porodowy do szpitala. Przekaz spotu jest jednoznaczny i czytelny: bez względu na to, czy wybierasz się na rodzinne spotkanie, czy na imprezę taneczną „możliwości są wszędzie – wystarczy wyjść z domu”.
Uber startuje z nową kampanią, równocześnie zmienia wizerunek firmy, zaczynając od przeprojektowania logo aplikacji. „Dążymy do absolutnej prostoty i czytelności. To działanie ma przejawiać się zarówno w nowej kampani, jak i logo” – wyjaśnia Paulie Dery, dyrektor kreatywny Ubera.
Data publikacji: 21.09.2018 r.