Wykorzystując najnowsze technologie, brytyjska marka słodyczy zaprasza odbiorców do wielkanocnej zabawy w wirtualne odkrywanie czekoladowych pisanek.
Połączenie tradycji z nowoczesnością to kreatywna odpowiedź marki Cadbury na pandemiczną rzeczywistość. Najnowszy spot telewizyjny „Worldwide Hide” promuje kampanię zachęcającą odbiorców do tego, by za pomocą stworzonej przez markę platformy ukryć czekoladowe jajko w dowolnie wybranym przez siebie miejscu, zostawiając bliskiej osobie wskazówki do jego odkrycia. Kampania powstała przy współpracy z agencją VCCP i wykorzystuje narzędzie Google Maps Street View. Ukrywający ma dwie możliwości: kupić jedną z czterech pisanek Cadbury ze specjalnej oferty Cadbury Worldwide Hide, którą poszukiwacz fizycznie otrzyma po znalezieniu jajka w Internecie lub po prostu ukryć wirtualne jajko wielkanocne za darmo, aby ukochana osoba mogła ucieszyć się z jego odnalezienia.
Data publikacji: 19.03.2021 r.