wpisz szukaną frazę
Szukaj

Niezagrożona pozycja telewizji we Francji

Telewizja jest kluczowym medium dla francuskiego społeczeństwa według „TV Insight Report”, opublikowanego przez SNPTV – Syndicat National de la Publicité Télévisée. Średni czas oglądania wynosi 4 godziny i 40 minuty, co daje dotarcie do 78,8% populacji każdego dnia.

Ponad 57% widzów czerpie swoją wiedzę o produktach i markach głównie za pośrednictwem telewizji. Co ciekawe 54% Francuzów deklaruje, że to nie Internet, ale właśnie telewizja jest głównym źródłem informacji. Kampanie z udziałem reklam telewizyjnych mają aż o 30% większy wpływ na sprzedaż. Zamieszczony adres reklamodawcy w spocie TV zapamiętuje 31% widzów, co oznacza że to właśnie telewizja stymuluje ruch na stronach reklamodawców.

 

Web

Źródło: TV Insight Report, SNPTV, TG: 15-65, Francja 2016.

 

wykresy_tv-07

Źródło: TV Insight Report, SNPTV, TG: 18+, Francja 2016. Odpowiedzi na pytanie: „Jakie jest pierwsze źródło informacji krajowych i zagranicznych?”

 

 

wykresy_tv-04-copy

Share