Marka fast food w najnowszej kampanii „Take a Trip Through McDonaldland” sięga po nostalgię, by trafić do młodszego pokolenia.
Przy pomocy agencji kreatywnej Wieden+Kennedy New York marka ożywia świat McDonaldlandu, który po raz pierwszy pojawił się w reklamie w 1971 roku. Mityczna kraina powraca wraz z charakterystycznymi postaciami jak Ronald McDonald, Grimace, Birdie, Hamburglar czy Burmistrz McCheese. Zainspirowany zamiłowaniem pokolenia Z do podróży, nowy świat McDonald’s został zaprojektowany z myślą o jak największym zaangażowaniu odbiorców, oferując doświadczenia kojarzące się z wakacjami, jak gry na czas podróży, mapy zabytków, czy pamiątki do zabrania do domu. Nawiązując do oryginalnej reklamy, stara piosenka została przerobiona przez Toro y Moi, artystę rozpoznawalnego wśród pokolenia Z.
Data publikacji: 22.08.2025 r.