Old Spice zawsze zaskakiwał swoimi reklamami. Tak jest i tym razem. Aktorzy Thomas Beaudoin i Alberto Cardena znaleźli się w co najmniej dziwnych sytuacjach.
„Był sobie mężczyzna, który bardzo chciał być prawdziwym mężczyzną, ale brakowało mu pewności siebie. I nagle pojawiły się Old Spice: Swagger i Desperado. Wkrótce mężczyzna poczuł się jak prawdziwy mężczyzna. Lepiej pachnąca wersja mężczyzny” – tak zaczyna się opowieść najnowszej kampanii marki Old Spice.
Kampania „Smell ’Em Who’s Boss” to kontynuacja kreacji agencji Wieden + Kennedy, która i tym razem dostała nagrody podczas Cannes Lions. Sukces spotów Old Spice nie polega na wymyślaniu wciąż nowych strategii, ale skupieniu się na opowiadaniu dziwacznych historii.
Spot „Five Year Plan” przedstawia nowego mężczyznę Old Spice. Aktor Thomas Beaudoin wcielił się w rolę kandydata do pracy. Sama rozmowa kwalifikacyjna okazuje się jedną najdziwniejszych w historii reklamy.
A to dopiero początek większej kampanii, w której oprócz Beaudoina, występuje również aktor Alberto Cardenas. Kampania ilustruje transformacyjną moc zapachów Swagger i Desperado, które dodają mężczyznom pewności siebie.
Data publikacji: 01.12.2017 r.