Pierwsza kampania marki przy współpracy nowej agencji kreatywnej, Wieden & Kennedy Portland, ma za zadanie zaangażować rodziców i ich dzieci.
Spot przypomina o tym, jak kiedyś dorośli dobrze bawili się klasycznymi zabawkami z serii Fisher-Price.
Marka, która jest własnością Mattel zdecydowała się na 60-sekundowy spot wyemitowany podczas transmisji primetime Emmy Awards w telewizji Fox. John Goodman występuje w reklamie zatytułowanej „let’s be kids”. Aktor przebrany jest za typowego rolnika z kolekcji zabawek Little People. Pojawiają się także klasyczne zabawki z epoki: telefon i pluszowy pies.
Jason Bagley, dyrektor wykonawczy w agencji kreatywnej wyjaśnia, że największy wpływ na koncepcję i kreację miało przeglądanie archiwów marki. Nowe spoty, wyreżyserowane przez Andreasa Nilssona z Biscuit Filmworks będą emitowane podczas wieczornych programów takich jak Emmy, Sunday Night Football, tak, aby wzbudzać nostalgię u dorosłych.
Data publikacji: 11.10.2019 r.