Linie lotnicze Emirates rozpoczęły właśnie wartą 15 milion dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróżowania i promować rozbudowaną ofertę kierunków przewoźnika, a także port w Dubaju.
W spocie podróżujemy wraz z klientami Emirates Airlines. Żeglujemy po zatoce w Sydney, próbujemy nowych smaków w chińskiej dzielnicy, a nawet przejeżdżamy przez sawannę. W reklamie wykorzystano zabieg “obrazu w obrazie”. Dzięki temu narracja płynnie przechodzi z różnych lokalizacji, od kluczowych kierunków podróży, przez pokład samolotu, aż po ujęcia z Dubaju, który funkcjonuje jako miejsce, które łączy cały świat ze sobą. Tłem muzycznym kampanii jest kultowa piosenka Queen „Don’t stop me now”, która została uznana za najbardziej radosny i podnoszący na duchu utwór brytyjskich list przebojów z ostatnich 50 lat.
Wykorzystanie storytellingu w kampanii Emirates, bez względu na to, czy są to doświadczenia klienta w samolocie, czy wizja celu podróży, ma kluczową rolę w tworzeniu emocjonalnego związku między widzami, a komunikatem. Podróżowanie już samo w sobie budzi emocje. Dlatego storytelling jest najlepszą formą, aby inspirować ludzi do wojaży i kolekcjonowania wspomnień.
Spot “A World of Good Times” pojawił się 15 października na kluczowych rynkach świata. Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a reżyserii podjął się reżyser Vaughan Arnell. Płynne przejścia kamery opracowało londyńskie studio MPC, odpowiedzialne za nagrodzone Oscarem efekty specjalne w filmie “Księga Dżungli”.
Data publikacji: 06.11.2017 r.