wpisz szukaną frazę
Szukaj

Przepis na największe mediowe ROI

Jak maksymalizować zwrot z inwestycji w różnych kanałach komunikacji?

To jedno z kluczowych pytań w branży mediów i reklamy. Odpowiedzi dostarcza raport: „How Advertising Works”, opublikowany przez Advertising Research Foundation (ARF), która przeanalizowała ponad 3200 kampanii reklamowych w ciągu 5 lat.

 

Przedstawiamy trzy uniwersalne zasady maksymalizacji ROI dla reklamodawców:

 

1. Inwestuj w różne kanały komunikacji, poszukując najlepszej kombinacji mediów.

 

2. Nie odwracaj się od telewizji! W przypadku marek skupiających się głównie na kampaniach online’owych, warto uwzględnić kampanie w TV. To właśnie dodane do kampanii internetowych, emisje w TV najbardziej zwiększą ROI.

 

3. Docieraj do pokolenia Millenialsów nie tylko w nowych mediach, ale również z wykorzystaniem tradycyjnych kanałów. Zadbaj o optymalny podział budżetu między mediami online i offline.

 

Web

Źródło: ARF/ Analytic Partners, 2016; analizy oparte na 3 200 kampaniach przeprowadzonych w latach 2010-2015. Internet zawiera: video i display. Wyniki indeksowane do TV.

 

 

wykresy_tv2-06

Źródło: ARF/Marketing Evolution, 2016; analizy oparte na kampaniach przeprowadzonych w latach 2010-2015. Internet zawiera: video, display i SEM. *Budżet dla przeciętnej kampanii o średniej wartości ok. 15 milionów dolarów.

Share