Dwa najnowsze spoty marki Ford o wymownych tytułach „Built to Lend a Hand” i „Built for Right Now” to szybka reakcja firmy na rynku amerykańskim na panującą pandemię.
W obliczu aktualnych wydarzeń marka podjęła decyzję o wstrzymaniu zaplanowanych działań promocyjnych Zamiast spotów promujących nowe produkty postawiła na pospiesznie stworzoną kampanię, będącą komentarzem marki do bieżącej sytuacji.
Spoty powstałe z dostępnych materiałów archiwalnych w oszczędny w środki wizualne sposób podkreślają ponad 100-letnią historię firmy oraz wspieranie Ameryki w ciężkich czasach. Najnowsza kampania kładzie również akcent na filantropię marki. Mówi o zaangażowaniu w niesienie pomocy osobom dotkniętym klęskami żywiołowymi i gotowości, by wesprzeć tych, którzy odczuwają skutki aktualnej pandemii.
Za realizację obydwu spotów odpowiada agencja Wieden + Kennedy New York.
Data publikacji: 20.03.2020 r.