1. Powrót do domu na Boże Narodzenie to najlepszy prezent!
Reklama lotniska Heathrow to wzruszający spot, w którym podróżują dwa starsze misie. Agencja Havas London przekonuje nas, że istnieją specjalne loty, które uczynią powrót do domu w coś magicznego. Wybierz się w emocjonalną podróż z pluszakami i kliknij w spot.
2. Nie daj się przedświątecznemu stresowi – znajdź czas dla rodziny!
Niemiecka sieć supermarketów Edeka, w kontrze do innych sieci nie promuje konsumpcji, ale czas potrzebny do przeżycia prawdziwych świąt. Odwołuje się do znanych scen przedświątecznego zgiełku i stresu: gotowanie, sprzątanie, kupowanie prezentów i wiele innych rutynowych przygotowań. Przez cały ten czas, znudzone dzieci czekają, aż rodzice będą chciały się z nimi bawić. Jak znaleźć czas na to co najważniejsze i nie dać się zwariować?
3. Poczuj radość z nieoczekiwanych prezentów!
John Lewis pokazuje inny wymiar otrzymywania prezentów. W spocie przygotowanym przez agencję „adam&eveDDB” poznajemy historię dziewczynki o imieniu Bridget, która uwielbia skakać. Kiedy rodzice kupują jej trampolinę na Boże Narodzenie, wkrótce dowiadują się, że nie tylko córka w rodzinie ma pasję do skoków… Poznaj psa o imieniu Buster, a odkryjesz radość z nieoczekiwanych prezentów.
Komunikacji w telewizji towarzyszy kampania w różnych nieoczekiwanych kanałach komunikacji, o których napiszemy wkrótce.