wpisz szukaną frazę
Szukaj

Spot na miarę dzieła sztuki

Muzeum Sztuki Nowoczesnej MoMA w Nowym Jorku okrzyknęło model Fiata 500 dziełem sztuki!

Samochód stał się elementem wystawy stałej. To jednak nie jedyny powód do dumy dla marki. W tym roku, osławiony model 500 świętuje 60. rocznicę oddania do produkcji. Pieszczotliwie przez Włochów nazywany Cinquecento lub Berlina był produkowany w latach 1965-1972. Rocznica Fiata 500 została uhonorowana wprowadzeniem na rynek limitowanej edycji samochodów sygnowanym numerem 500.

 

Najnowsza reklama z udziałem Adriena Brodyiego i Anny Manuelli to podróż przez historię, styl i wysublimowane wzornictwo, które stały się nieodłącznym synonimem starego, dobrego designu. Szyk Mediolanu z lat 50. i niezapomniany głos Mario Lanza śpiewającego „Come Prima” to artystyczny hołd złożony włoskim wartościom przez ikonę motoryzacji.

 

W czasach, w których świat podąża do przodu w szalonym tempie, design, elegancja i miłość okazują się być ponadczasowe.

 

Spot telewizyjny miał premierę 4 lipca 2017, dokładnie 60 lat po wprowadzeniu na rynek Fiata 500. Reklama była emitowana we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych we Włoszech i obejrzało ją prawie 11 milionów widzów przed telewizorami. Rozszerzona wersja spotu dostępna na YouTube oraz oficjalnej stronie marki doczekała się już ponad 18 milionów wyświetleń.

 

 

Data publikacji: 25.08.2017 r.

 

 

 

Share

Podobne artykuły