wpisz szukaną frazę
Szukaj

Synergia tv i online w reklamie samochodów

Najnowsza kampania marki Lexus intryguje odbiorców i zachęca do poszukiwania odpowiedzi na niebanalne pytania, np. Czy można zobaczyć uszami?;  Jak  brzmi radość?

W serii 15-sekundowych spotów telewizyjnych, stworzonych przez Team One, będący częścią agencji Saatchi & Saatchi, pojawiają się krótkie sceny, które stanowią wprowadzenie do dalszej, zasadniczej części kampanii „Our greatest curiosity”. Kluczem do znalezienia odpowiedzi na stawiane w nich pytania jest działanie, pobudzane naturalną potrzebą poznawczą. Autorzy kampanii wskazują, iż  ciekawość wzbudzona poprzez reklamę telewizyjną może zostać zaspokojona poprzez odesłanie po więcej informacji do treści on-line.

Im bardziej nieoczywista wydaje się oglądającym możliwość powiązania scen z parametrami technicznymi auta, tym głębiej odpowiedzi zapadają im w pamięć. Na przykład pytając: Czy można zobaczyć uszami?, odbiorcy dowiadują się, że w samochodach Lexus jest to możliwe – dzięki nowoczesnej technologii PurePlay3D audio, która pozwala na lokalizowanie dźwięku w przestrzeni.

Data publikacji: 18.10.2019 r.

Share