Treści telewizyjne są istotnym elementem kształtującym rzeczywistość digital, tę tezę udowodnili: Michał Maszkiewicz, Senior Consultant w Millward Brown oraz Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media.
Na podstawie badania zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie TVN Media, przedstawiono skalę zjawiska multiscreeningu i dowiedziono, że to telewizja stanowi często inspirację do korzystania z Internetu.
Pobierz prezentację i zapoznaj się z wynikami badań. Dowiedz się:
– jaką rolę odgrywa TV w nowej, wieloekranowej, cyfrowej rzeczywistości mediowej?
– jaka jest rola TV vs digital i interakcje pomiędzy mediami?
– na czym polega multiscreening i czy to jedynie jednoczesne korzystanie z kilku ekranów?
– jakie znaczenie ma telewizja jako inicjator działań w sieci?
– jaka jest rola i percepcja reklamy w zachowaniach multiscreeningowych?