wpisz szukaną frazę
Szukaj

Ulubione kampanie Generacji Z

#ChallengingTime

Pandemia przeniosła aktywność odbiorców do przestrzeni online, stwarzając tym samym reklamodawcom jeszcze lepsze warunki na dotarcie do Generacji Z. Co stoi za spotami, które spotkały się z najlepszym odbiorem w tej wymagającej grupie?

 

Kluczem do sukcesu okazał się być humor. Lekki i zabawny ton w połączeniu z udziałem niekwestionowanej gwiazdy rapu sprawiły, że spot„Did Somebody Say” marki Just Eat trafił w gusta Generacji Z. Kampania jest owocem współpracy z agencją McCann London. Wizualna finezja, dynamiczna produkcja i wreszcie wpadający w ucho remiks dżingla w wykonaniu Snoop Doga pozwoliły osiągnąć marce efekt świeżości i nawiązać relację z młodszą grupą konsumencką.

Pokolenie Z szczególnie ceni sobie autentyczność i szczerość przekazu. Te wartości stoją za sukcesem spotu „Wombstories”, którym marka produktów do higieny intymnej – Bodyform, znana na rynku polskim jako Libresse, podzieliła się ze światem. Za kreację kampanii odpowiada agencja AMV BBDO. Trzyminutowy spot to animowana podróż do wnętrza kobiecego ciała, której towarzyszą momenty przyjemności, ale i bólu. Emocjonalna i sensualna realizacja pozostaje blisko rzeczywistości i dotyka tematów ważnych, związanych z płodnością, menopauzą czy porodem. 

 

Data publikacji: 17.05.2021 r.

Share

Podobne artykuły