wpisz szukaną frazę
Szukaj

Perspektywa patrzenia, która zaskakuje

#ChallengingTime

A gdyby tak spojrzeć na otaczającą nas rzeczywistość z perspektywy pluszowych maskotek z dziecięcej karuzeli albo basenowego łabędzia? Kreatywność takiej perspektywy możemy zobaczyć w najnowszej kampanii marki Orkin.

Amerykańska firma specjalizująca się w zwalczaniu szkodników podeszła do promowania swoich usług w niecodzienny sposób. W serii spotów Nursery” i Pool Floats”, wyreżyserowanych przez Harolda Einsteina z Dummy Films, obserwujemy sprawne i profesjonalne działanie pracowników Orkin. Obserwacji towarzyszą zabawne dialogi subtelnie zanimowanych bohaterów. Spot dzięki swojej łagodności i kontemplacyjnym ujęciom staje się obietnicą bezpieczeństwa i ochrony naszych domów, co w dobie pandemii nabiera szczególnego znaczenia.

 

Data publikacji: 30.04.2021 r.

Share

Podobne artykuły