wpisz szukaną frazę
Szukaj

Akcja CSR wywodząca się z długofalowych działań marki

Najnowsza reklama Land Rovera urzeka pięknymi krajobrazami, wzruszającą opowieścią oraz pokazuje zaangażowanie marki w akcje społeczne.

 

Reklama jest częścią szerszej kampanii akcentujące zaangażowanie w CSR marki. Spot został stworzony przez agencję kreatywną Spark44 i wyreżyserowany przez Dana Drage.

Wizja pomocy tym, którzy jej potrzebują podkreśla wartości dodane marki. Dlatego na ambasadora marki wybrano gracza rugby – sportowca, który musiał ćwiczyć w trudnych warunkach i jest efektywny na każdej pozycji w zespole – tak jak produkty promowane przez markę. Wybór samochodów Land Rover to nie tylko decyzja przemyślana ze względu na jakość i prestiż, ale i etyczna. Wybór dyscypliny sportowej to również nie przypadek. Land Rover wspiera Rugby World Cup.

 

Historia chłopca, pochodzącego z małej afrykańskiej wioski zainspirowała markę Land Rover, aby pokazać, że odpowiedzialność społeczna jest jednym z istotniejszych filarów filozofii firmy. Siya Kolisi jest zawodnikiem rugby. Pochodzi z Południowej Afryki. W spocie zabiera widzów w swoje strony i pokazuje, że o korzeniach się nie zapomina.

 

Cechy samochodów Land Rover są subtelnie przekazanie w spocie: trudne tereny afrykańskie nie stanowią wyzwania, a przyczepę z kontenerem łatwo jest przetransportować z napędem na cztery koła.

 

 

Data publikacji: 25.05.2018 r.

Share

Podobne artykuły